Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

hei, finner ingen tråd om valpeshow her som svarer på sp mine (er her sikkert, men jeg finner ikke..-.- )

Basic så lurer jeg bare på hva gjør man på ett valpeshow?

Skal på show med valpen min i mai, da er han 11 mnd så siste sjanse, MEN etter att vi meldte oss på så tenkte jeg "hmmm, hva er valpeshow egentlig??" :)

Skrevet

hehe ja, men dette er ikke en slik seriøs greie, så valper går fra 4 mnd - 12 mnd...det er bare for moroskyld. :) Så hva gjør jeg, bare løper jeg rundt med han slik de gjør på utstillinger? :)

Skrevet

hehe ja, men dette er ikke en slik seriøs greie, så valper går fra 4 mnd - 12 mnd...det er bare for moroskyld. :) Så hva gjør jeg, bare løper jeg rundt med han slik de gjør på utstillinger? :)

Åja :)

Jepp, du løper og stiller opp han, dommeren sier jo hva du skal gjøre :)

Skrevet

Åja :)

Jepp, du løper og stiller opp han, dommeren sier jo hva du skal gjøre :)

Okei! :D tusen takk for hjelpen:)

• Like 1
  • 3 weeks later...
Skrevet

Hei nytt spørsmål...gadd ikke lage ny trå av dette så....: Hvor finner jeg klasse fordelingene?? har fått ett skjema der det står hvilke klasser som skal ut først...men hvilken klasse hører jeg og BC guttn hen?? :)

(Snakker fortsatt om samme valpeshow som det over, er nå lørdag! Spent kanskje! :S )

Skrevet

Grupper står det ser jeg: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 9. :)

vil tippe du er 1, siden han er bc. Virker som om det er delt opp etter rasefordelingen :)

edit: Krelise var litt raskere enn meg :P

Skrevet

Da var vi ferdige! :D fikk 1 plass og 3 plass! super fornøyde alle mann! :) Vi hadde håpet på 2 plass siden vi syntes vi gikk bedre ut enn den som kom som nr 2, men dommeren væit vell best, dessuten var det super morro! :)

• Like 1