sham Skrevet 17. April 2012 Rapporter Skrevet 17. April 2012 Er det noen som skal stille 1.mai i Moss? Lydighet eller agility? Selv skal vi prøve oss for første gang i lydighet Så dette blir spennende! 1 Siter
sham Skrevet 17. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2012 Jeg skal starte ag med Grumpy Du skal i stor ring du da? Da får jeg mest sannsynlig sett dere da jeg skal være baneretter i stor ring Første gang? Siter
Papillon Skrevet 17. April 2012 Rapporter Skrevet 17. April 2012 Du skal i stor ring du da? Da får jeg mest sannsynlig sett dere da jeg skal være baneretter i stor ring Første gang? Ja, skal starte i stor klassen Nei, ikke første gang, har startet et par ganger før med han. Se etter en kokko liten border collie med spretthopp 1 Siter
Carro92 Skrevet 17. April 2012 Rapporter Skrevet 17. April 2012 Jeg og Taz skal også starte ag 1 Siter
sham Skrevet 17. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2012 Jeg og Taz skal også starte ag Så morro! Går dere også i stor klasse? Siter
Carro92 Skrevet 17. April 2012 Rapporter Skrevet 17. April 2012 Så morro! Går dere også i stor klasse? ja og klasse 1 edit: kun hoppklassen Siter
Caroline Skrevet 17. April 2012 Rapporter Skrevet 17. April 2012 Vi har meldt på "full pakke" med kl.III i LP og kl.I i AG og AG hopp (mellom). Får se om vi rekker alt, LP er førsteprioritet. Siter
sham Skrevet 17. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2012 ja og klasse 1 edit: kun hoppklassen Kult! Da får jeg sett dere også Vi har meldt på "full pakke" med kl.III i LP og kl.I i AG og AG hopp (mellom). Får se om vi rekker alt, LP er førsteprioritet. Såpass ja! Da får dere kjørt dere Så morro da, håper jeg får sett dere litt også Siter
turbobensen Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 Jeg skal gå AG 2, Hopp 2 (eller 3, får se) og Lag med Ben Men laget blir dessverre litt amputert med en skadet liten Lu Siter
Maren-Noctua Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 Jeg kom en tur for å se på i 2011, så jeg gjør nok det samme i år også Siter
sham Skrevet 18. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2012 Jeg kom en tur for å se på i 2011, så jeg gjør nok det samme i år også Så hyggelig Kjekt med flere fra Moss her inne også Siter
:)Kine Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 Hvor er det? Er det mulig å gå dit fra bastøferga? Siter
sham Skrevet 20. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2012 Hvor er det? Er det mulig å gå dit fra bastøferga? Er nok et lite stykke å gå, men ikke alt for langt heller Kanskje det er noen her som kan hente deg? Jeg skal jobbe på stevne hele dagen så jeg kan dessverre ikke. Siter
:)Kine Skrevet 20. April 2012 Rapporter Skrevet 20. April 2012 Er nok et lite stykke å gå, men ikke alt for langt heller Kanskje det er noen her som kan hente deg? Jeg skal jobbe på stevne hele dagen så jeg kan dessverre ikke. Jeg fant det på kartet! Det var 2,5 km i kjørerute, så da er det ikke noe problem å gå. Jeg får bare gå litt snarveier og løpe igjennom noen hager. Så jeg kommer kanskje hvis jeg finner hundepass til Boris. Gidder ikke ha med begge voffsene. Siter
sham Skrevet 20. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2012 Jeg fant det på kartet! Det var 2,5 km i kjørerute, så da er det ikke noe problem å gå. Jeg får bare gå litt snarveier og løpe igjennom noen hager. Så jeg kommer kanskje hvis jeg finner hundepass til Boris. Gidder ikke ha med begge voffsene. Så bra! Neida, men er kanskje litt vanskelig å finne snarveier når man ikke er kjent? Så bra at du kommer, du er hjertelig velkommen. Tror det kommer ganske mange denne dagen Siter
:)Kine Skrevet 20. April 2012 Rapporter Skrevet 20. April 2012 Så bra! Neida, men er kanskje litt vanskelig å finne snarveier når man ikke er kjent? Så bra at du kommer, du er hjertelig velkommen. Tror det kommer ganske mange denne dagen Hehe.. Neida, jeg bare går rett fram sånn skrått oppover etter kartet. Det kan bli spennende! 1 Siter
Caroline Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 PM har kommet! 16 stk. i kl.III Skjønner dog ikke noe av Agipro, for jeg har ikke fått noe program og kan ikke se noen oversikt over påmeldinger eller noe på siden min. Kan man ikke bare bruke samme system til alt når man skal ha et stevne da? Siter
turbobensen Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 PM har kommet! 16 stk. i kl.III Skjønner dog ikke noe av Agipro, for jeg har ikke fått noe program og kan ikke se noen oversikt over påmeldinger eller noe på siden min. Kan man ikke bare bruke samme system til alt når man skal ha et stevne da? er det bare lydighets-delen du har fått PM for? For jeg har nemlig ikke fått noe ennå angående agilityen. Ble litt stressa her nå merker jeg Siter
Caroline Skrevet 26. April 2012 Rapporter Skrevet 26. April 2012 er det bare lydighets-delen du har fått PM for? For jeg har nemlig ikke fått noe ennå angående agilityen. Ble litt stressa her nå merker jeg Ja, det er det som irriterer meg, for jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende alt på en gang. Kan de ikke bare bruke samme påmeldingssystem til alt? 1 Siter
turbobensen Skrevet 27. April 2012 Rapporter Skrevet 27. April 2012 Ja, det er det som irriterer meg, for jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende alt på en gang. Kan de ikke bare bruke samme påmeldingssystem til alt? hadde ikke vært så dumt om de brukte samme påmeldingssystem til alt nei! Men nå har jeg fått PM og katalognr til agilityen hvertfall veldig mange påmeldte! hjelpes... Siter
mene Skrevet 29. April 2012 Rapporter Skrevet 29. April 2012 Vi skal starte klasse III, årsdebuten vår Siter
Caroline Skrevet 29. April 2012 Rapporter Skrevet 29. April 2012 hadde ikke vært så dumt om de brukte samme påmeldingssystem til alt nei! Men nå har jeg fått PM og katalognr til agilityen hvertfall veldig mange påmeldte! hjelpes... Ja, jeg ifkk litt skrekken jeg Men det ser hvertfall ut til at jeg rekker alt, siden vi er nr. 3 i klassen i LP. Vi skal starte klasse III, årsdebuten vår Da sees vi sikkert ringside da Siter
sham Skrevet 29. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2012 Vi skal starte klasse III, årsdebuten vår Neimen er du her og a? (Camilla med Chanto/Tassen) Håper jeg får mulighet til å se på dere, men det spørs om jeg får "fri" fra jobbingen. Grugleder meg til å delta Siter
Recommended Posts