Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighet og agility 1.mai i Moss


sham
 Share

Recommended Posts

Du skal i stor ring du da? :) Da får jeg mest sannsynlig sett dere da jeg skal være baneretter i stor ring :) Første gang?

Ja, skal starte i stor klassen :) Nei, ikke første gang, har startet et par ganger før med han. Se etter en kokko liten border collie med spretthopp :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og klasse 1 :P

edit: kun hoppklassen :)

Kult! :D Da får jeg sett dere også ;)

Vi har meldt på "full pakke" med kl.III i LP og kl.I i AG og AG hopp (mellom). Får se om vi rekker alt, LP er førsteprioritet.

Såpass ja! Da får dere kjørt dere :lol: Så morro da, håper jeg får sett dere litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det? Er det mulig å gå dit fra bastøferga?

Er nok et lite stykke å gå, men ikke alt for langt heller ;) Kanskje det er noen her som kan hente deg? Jeg skal jobbe på stevne hele dagen så jeg kan dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok et lite stykke å gå, men ikke alt for langt heller ;) Kanskje det er noen her som kan hente deg? Jeg skal jobbe på stevne hele dagen så jeg kan dessverre ikke.

Jeg fant det på kartet! Det var 2,5 km i kjørerute, så da er det ikke noe problem å gå. Jeg får bare gå litt snarveier og løpe igjennom noen hager. :lol: Så jeg kommer kanskje hvis jeg finner hundepass til Boris. Gidder ikke ha med begge voffsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant det på kartet! Det var 2,5 km i kjørerute, så da er det ikke noe problem å gå. Jeg får bare gå litt snarveier og løpe igjennom noen hager. :lol: Så jeg kommer kanskje hvis jeg finner hundepass til Boris. Gidder ikke ha med begge voffsene.

Så bra! Neida, men er kanskje litt vanskelig å finne snarveier når man ikke er kjent? :P Så bra at du kommer, du er hjertelig velkommen. Tror det kommer ganske mange denne dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Neida, men er kanskje litt vanskelig å finne snarveier når man ikke er kjent? :P Så bra at du kommer, du er hjertelig velkommen. Tror det kommer ganske mange denne dagen :D

Hehe.. Neida, jeg bare går rett fram sånn skrått oppover etter kartet. Det kan bli spennende! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM har kommet! 16 stk. i kl.III :frantics: Skjønner dog ikke noe av Agipro, for jeg har ikke fått noe program og kan ikke se noen oversikt over påmeldinger eller noe på siden min. Kan man ikke bare bruke samme system til alt når man skal ha et stevne da? :gaah:

er det bare lydighets-delen du har fått PM for? For jeg har nemlig ikke fått noe ennå angående agilityen. Ble litt stressa her nå merker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare lydighets-delen du har fått PM for? For jeg har nemlig ikke fått noe ennå angående agilityen. Ble litt stressa her nå merker jeg :P

Ja, det er det som irriterer meg, for jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende alt på en gang. Kan de ikke bare bruke samme påmeldingssystem til alt?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det som irriterer meg, for jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende alt på en gang. Kan de ikke bare bruke samme påmeldingssystem til alt?

hadde ikke vært så dumt om de brukte samme påmeldingssystem til alt nei!

Men nå har jeg fått PM og katalognr til agilityen hvertfall :D

veldig mange påmeldte! hjelpes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke vært så dumt om de brukte samme påmeldingssystem til alt nei!

Men nå har jeg fått PM og katalognr til agilityen hvertfall :D

veldig mange påmeldte! hjelpes...

Ja, jeg ifkk litt skrekken jeg :P Men det ser hvertfall ut til at jeg rekker alt, siden vi er nr. 3 i klassen i LP.

Vi skal starte klasse III, årsdebuten vår :twitch:

Da sees vi sikkert ringside da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal starte klasse III, årsdebuten vår :twitch:

Neimen er du her og a? ;) (Camilla med Chanto/Tassen)

Håper jeg får mulighet til å se på dere, men det spørs om jeg får "fri" fra jobbingen. Grugleder meg til å delta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...