xxx12345 Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Så på TV på torsdag kveld, reiste til Bergen fredag og når jeg kom hjem lørdag kveld var TV-signalene borte. Har ringt kundeservice og de sier TV-signalene skal være der. Bruker scart-kabel mellom dekoder og TV, denne har ikke vært rørt på evigheter. TV'n står på AV1, som alltid, og jeg får fint sett DVD (annen scartkabel). Har restartet boksen uten at det hjalp. Tips anyone? Siter
LindaM Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Har du parabol Canal Digital? Hvis du har det kan du i hvertfall prøve å søke opp kanalene igjen ved å gå inn på meny -> installasjon -> Innstillinger for søk -> Søk aktuell ant. Hvis ikke aner jeg ikke.. Siter
Lola Pagola Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Har du tatt ut kortet og satt det inn igjen? Siter
Hampus Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Høres ut som vår boks fra RiksTv. Den går i lås i blandt, og da har vi måttet gjenopprette fabrikkinnstilningene og slå av "aktiv antenne", vips så er den god som ny. Siter
Zitka Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Har man riks-tv, må man også søke opp kanalene på nytt.. Har du antenne eller parabol? For det kan jo hende at denne er litt på uvei da? Siter
xxx12345 Skrevet 16. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2012 Kabel og GET-boks. Dvs ikkeno kort. Siter
Superøivind Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Uansett dekoder/signalleverandør så løser problemet seg oftest ved å nappe ut all strøm (fra dekoder) i minst 10 sek og ta ut programkortet. Sikker på at det ikke står et bankkortliknende kort i dekoderen? Det er det i de fra CD og rikstv. Siter
xxx12345 Skrevet 16. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2012 Det er ikke noe kort i GET-boksen Men nå har det løst seg. Rota rundt med ledninger ut og inn, og nå har jeg TV så var en dårlig kontakt et sted. Siter
Hampus Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Men har du prøvd å gå inn på menyen og sett om du feks kan gjenopprette fabrikkinstillingene? Og fikk du ingen hjelp til feilsøkning når du ringte kundeservice? Det kalles vel manglende service... Første gang vår gikk i lås fikk vi hjelp til å løse problemet. Nå ordner vi det enkelt selv når den får et røkk, skjer vel sånn ca hver 4. mnd... Siter
Malamuten Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Om ting ikke virker: 1. trøkk inn alle ledninger og sjekk at de sitter skikkelig. 2. svenskemetoden 3. slå litt på boksen 4. ring etter hjelp 2 Siter
Recommended Posts