Turbo Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 Noen som vet om noen ledige stillinger til sommeren? Er på leting etter en plass og Jobbe i sommer, der jeg kan ta med meg hunden min. Eller noen som har noe tips? Bor i trondheim så er derfor jeg legger ut her. Har kanskje tenk på hundepass hjemme, men en hund i gangen. Har hund selv så blir mye med mange i gangen hehe Siter
Ingvild Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 Hvor gammel er du? Har du vurdert å gå med avisa? Adresseavisen trenger en del avisbud hver sommer, men på en del ruter må man ha tilgang på bil, da. Det er dessuten mulig at du er litt seint ute, de pleier å ansette ganske tidlig om jeg ikke husker feil. Men får du en rute du kan ta til fots, er det jo mulig å ta med hunden. Siter
Turbo Skrevet 10. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2012 Ja, er 17 og har sjekket rutene i trondhein men de trenger man bil til desverre :/ Siter
xxx12345 Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 Ikke til alle rutene, og selv om de rutene som er ledige pdd forutsetter at man har bil vil det være ruter til sommeren som ikke krever det. Send inn en søknad du Siter
Ingvild Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 Kommunen har sommerjobber på sykehjem o.l. for ungdommer i vgs-alder. Har du søkt på disse? Hva med f.eks. Plantasjen? Og kanskje du kjenner noen som kan hjelpe deg inn på sommerjobbmarkedet, ved at de selv jobber på steder som trenger sesongarbeidere? Det skal nok litt til å få sommerjobb når du er sytten og krever å ha med hunden, det måtte i så fall være om du kunne male hus e.l. for noen du kjenner. (Jeg gjør det i sommer - maler stabbur, garasje og hus for foreldrene mine for at jeg skal kunne ha valpen rundt meg når den fremdeles er for ung til å være noe særlig alene.) Hvorfor har du behov for å ha med hunden - kan den ikke være alene slik den vel antageligvis er resten av året? 1 Siter
soelvd Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 http://www.rubrikk.no/ledig-stilling-jobb/s%C3%B8r-nord-tr%C3%B8ndelag--sommer-sesong Siter
Turbo Skrevet 10. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2012 Er aldri lengere bort fra den enn 45 minutter har aldri vært det og liker ikke at den skal ligge hjemme alene når den er så liten og har aldri vært hjemme alene på rommet engang. Siter
xxx12345 Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 Det bør du begynne å øve på. Søk på hjemme alenetrening for å få tips til fremgangsmåte. Siter
Turbo Skrevet 10. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2012 Har han i bilen når jeg er på skolen og går ut hvert 45 minutt så han klarer det om han vil Siter
Ia Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 Leter etter sommerjobb selv jeg, og det er ikke lett, altså. Er alt for sent ute merker jeg. Hadde jeg hatt som krav å ha med hunden, kan jeg ikke si at jeg ser for meg en eneste arbeidsgiver. Men nå bor jeg i Oslo, da, er kanskje annerledes. Siter
Aslan Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 De fleste jeg vet om i Trondheimsområdet har ansatt ferievikarene sine i februar alt, dessverre. Kjenner ikke til noen som fortsatt leiter :/ Siter
SCRM Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 Jeg ville prøvd på noen entrepenør bedrifter, jeg vet at min bedrift ansetter sommerhjelp på sommeren. Vi er en anleggsgartner bedrift, kan være lurt å høre med disse, men ang hunden tror jeg det kan bli vanskelig da man ofte ikke er på samme plass hele tiden. Siter
Turbo Skrevet 11. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2012 Jeg fant ut at jeg ille kan ha med hunden da det ble vanskelig og jobbe, har funnet jobb uten hund. Siter
Recommended Posts