Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommerjobb med hunden min


Turbo
 Share

Recommended Posts

Noen som vet om noen ledige stillinger til sommeren? Er på leting etter en plass og Jobbe i sommer, der jeg kan ta med meg hunden min. Eller noen som har noe tips? Bor i trondheim så er derfor jeg legger ut her. Har kanskje tenk på hundepass hjemme, men en hund i gangen. Har hund selv så blir mye med mange i gangen :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Har du vurdert å gå med avisa? Adresseavisen trenger en del avisbud hver sommer, men på en del ruter må man ha tilgang på bil, da. Det er dessuten mulig at du er litt seint ute, de pleier å ansette ganske tidlig om jeg ikke husker feil. Men får du en rute du kan ta til fots, er det jo mulig å ta med hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunen har sommerjobber på sykehjem o.l. for ungdommer i vgs-alder. Har du søkt på disse? Hva med f.eks. Plantasjen? Og kanskje du kjenner noen som kan hjelpe deg inn på sommerjobbmarkedet, ved at de selv jobber på steder som trenger sesongarbeidere?

Det skal nok litt til å få sommerjobb når du er sytten og krever å ha med hunden, det måtte i så fall være om du kunne male hus e.l. for noen du kjenner. (Jeg gjør det i sommer - maler stabbur, garasje og hus for foreldrene mine for at jeg skal kunne ha valpen rundt meg når den fremdeles er for ung til å være noe særlig alene.) Hvorfor har du behov for å ha med hunden - kan den ikke være alene slik den vel antageligvis er resten av året?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter etter sommerjobb selv jeg, og det er ikke lett, altså. Er alt for sent ute merker jeg. Hadde jeg hatt som krav å ha med hunden, kan jeg ikke si at jeg ser for meg en eneste arbeidsgiver. Men nå bor jeg i Oslo, da, er kanskje annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd på noen entrepenør bedrifter, jeg vet at min bedrift ansetter sommerhjelp på sommeren. Vi er en anleggsgartner bedrift, kan være lurt å høre med disse, men ang hunden tror jeg det kan bli vanskelig da man ofte ikke er på samme plass hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...