lucy Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Forrige helg lånte Igor&jeg med oss portisen Max på en skogstur. Både Max&Igor er rundt tre år, og har vaert kompiser siden de var små valpiser Vårsol! Tigge godis.. Bestekompiser... 1 Siter
Maria Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Fine kompiser Og så deilig turvær! Selv om portisen ikke ser heeelt ut som en portis skal, da (jaah, jeg må jo kommentere litt). Søt var han i alle fall! Vet du hvor han er fra? Siter
lucy Skrevet 7. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2012 Ble innmari store bilder. så deler opp... Omnomnom! Vakringen.. Ikke så veldig bra bilde, men synes det var litt kult med levitasjonseurasier og monsterportis.. Ble noen sånne bilder og.. Siter
lucy Skrevet 7. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2012 *dele opp mer* Igor på vei for å ødlegge sitten til Max.. Igor tenker hardt.. Søteste Max Siter
lucy Skrevet 7. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2012 Fine kompiser Og så deilig turvær! Selv om portisen ikke ser heeelt ut som en portis skal, da (jaah, jeg må jo kommentere litt). Søt var han i alle fall! Vet du hvor han er fra? Nei, men mener han er hentet i Sverige. Kan finne ut av det Han hverken har eller skal nokaldri inn i en utstillingsring den gutten, han har alltid vaert kortklipt og trenes i både bruks, LP og AG Siter
Maria Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Nei, men mener han er hentet i Sverige. Kan finne ut av det Han hverken har eller skal nokaldri inn i en utstillingsring den gutten, han har alltid vaert kortklipt og trenes i både bruks, LP og AG Det er ikke så viktig, altså Tenkte ikke egentlig på klippen, heller på fargen. Rasen skal ha maks 30 % hvite avtegn, men det hender det dukker opp noen med mer hvitt enn svart. Ikke godkjent, men veldig fint sånn sett som en hund på generell basis. Det viktigste er at det er en portis som får bruke seg. Kjempebra! Siter
lucy Skrevet 7. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2012 Tenkte ikke egentlig på klippen, heller på fargen. Rasen skal ha maks 30 % hvite avtegn, men det hender det dukker opp noen med mer hvitt enn svart. Ikke godkjent, men veldig fint sånn sett som en hund på generell basis. Det var jeg ikke klar over, men når jeg tenker meg om, så har jeg jo aldri sett portiser med så mye hvitt som han på utstillingene jeg har vaert på.. Siter
lucy Skrevet 8. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2012 vårfølelse! fine bilder Takk Siter
:)Kine Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Haha.. Jeg stussa også litt på portisen. Tenkte et lite øyeblikk at det måtte være en annen rase. Men han var fin, og det var fluffballen og! Det ser ut som de koser seg veldig sammen. Siter
lucy Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2012 Men han var fin, og det var fluffballen og! Det ser ut som de koser seg veldig sammen. Takktakk! Ja, nå som pelsdotten min er blitt voksen, er ikke alltid nye hunder like interessante å leke med, men med han og Max er det full guffe! De går så innmari fint sammen, de to der Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.