Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Kanskje jeg og skal presentere meg selv, da, selv om jeg har vært medlem her et par uker allerede.. :)

Jeg er en jente på 29 år som bor på Haslum i Bærum sammen min forlovede og vår dansk-svenske gårdshund Robert på snart 10 uker. Til hverdags er jeg prosjektleder i et entrepenørfirma, men ved arbeidsdagens slutt opererer jeg som musikkelsker, husmor, supertante, håndarbeidsfantast, moderat treningsentusiast og nå også bikkjegal :w00t:

Når Robert blir litt større tenker jeg vi skal prøve oss med litt agility for å se om han synes det er stas (forloveden er mentalt i gang med å bygge agility-bane i "skogholtet" nederst i hagen), og kanskje noe sporsøk om det er noe for ham. Ellers blir han nok en god turkammerat og musefanger (og hvis vi ikke får gjort noe med saken; en utmerket blomsterbedoppgraver) som vi kan ha det masse moro med i lang tid fremover :rofl:

Hilsen Anne

• Like 1
Skrevet

Velkommen hit! Jeg (som mange andre) glemmer å lese disse presentasjonstrådene, for vi blir jo kjent gjennom deltakelse på forumet, så ikke ta det så tungt hvis det ikke renner over med respons nå. :)

Og at han heter Robert... :wub: Har du lagd egen tråd? :)

Skrevet

Velkommen hit! Jeg (som mange andre) glemmer å lese disse presentasjonstrådene, for vi blir jo kjent gjennom deltakelse på forumet, så ikke ta det så tungt hvis det ikke renner over med respons nå. :)

Og at han heter Robert... :wub: Har du lagd egen tråd? :)

Jeg har vel romstert rundt på forumet her en fjorten dagers tid og oppdaget denne kategorien først i dag :innocent: , så jeg antar at mange er som meg og ikke legger merke til det... :)

Robert har selvfølgelig fått skrytetråd, den er her: http://hundesonen.no/forum/topic/62218-lille-los-easy-robert/(håper jeg fikk til å linke riktig...)

Hilsen Anne

• Like 1