Gå til innhold
Hundesonen.no

Aprilspøk fra telenor?


Shlush
 Share

Recommended Posts

Klør meg i hodet og tenker "Er dette en aprilspøk eller annet lureri?". :)

I natt ca 01:30 fikk jeg melding der det står at jeg har brukt opp all min datamengden for denne mnd! Jeg bare tenkte "WHAT?? Det er ikke mulig.. Jeg kan ikke ha brukt opp 500 MB på 1.5 time nå på natten når jeg nesten ikke har brukt nettet på mobilen!" meldingen starter med "melding fra telenor" og avsluttes med "hilsen telenor". Dette var på natten så jeg skrudde av datatrafikken på mobilen og la meg ned for å sove... Jeg bruker liksom ikke opp 500 MB på en hel mnd, så å bruke den opp på 1.5 time?? NO WAY. Men kanskje det er mulig?

Det gikk ganske lenge utover dagen før jeg spurte meg selv "Hva er dette?". For det første, jeg har djuice ikke telenor (telenor eier vell nettet til djuice?). Alle meldinger tidligere har vært avsluttet med "hilsen djuice".

Luftet dette for noen som mente at slike meldinger ikke burde komme fra et så seriøst selskap som telenor...

Så nå lurer jeg virkelig :) hehe! Noen andre som har fått meldingen?? Bør jeg sende mail til telenor og dobbeltsjekke? Eventuellt djuice?

Føler meg plutselig litt blond ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg deg inn på telenor å sjekk trafikken selv, det kan jo være du er hacket

Jeg har ikke telenor jeg... Jeg har djuice så jeg kan ikke logge inn på telenor :)

Jeg skjønner ikke dette jeg, sende mail til djuice kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke telenor jeg... Jeg har djuice så jeg kan ikke logge inn på telenor :)

Jeg skjønner ikke dette jeg, sende mail til djuice kanskje?

Men du kan kanskje logge deg inn på djuice sine nettsider å sjekke det hvor mye du har brukt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min faktura går fra 26-26, men å ha brukt opp 500 MB på 5 dager?? Det har jeg aldri vært borti før... Sååeh! Ja, hva gjør jeg? :/ Skal sende mail til djuice... Og jeg er ganske sikker på at tidligere meldinger har vært avsluttet med "hilsen djuice", men vet ikke jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også denne meldninga fra telenor kl 02.12 natt til 01.04 ... Når jeg logger inn på telenor ser alt normalt ut, og jeg har ikke brukt over inkludert datamengde :) Sikkert en glipp eller en "morsom" spøk (ingen spøk er morsom kl 02 om natta..). Den kom fra samme nr som man får andre beskjeder fra Telenor fra, så den er fra Telenor ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kontaktet telenor og fikk svar :)

"Hei xxxx, og takk for henvendelsen.

Det skal vi selvsagt forklare.

Grunnet en feil i våre systemer så ble det sendt ut en sms til flere av våre kunder som at datamengden er brukt opp. Vi beklager dette, og ber deg se bort ifra sms`en."

Da slipper jeg å bekymre meg mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kontaktet telenor og fikk svar :)

"Hei xxxx, og takk for henvendelsen.

Det skal vi selvsagt forklare.

Grunnet en feil i våre systemer så ble det sendt ut en sms til flere av våre kunder som at datamengden er brukt opp. Vi beklager dette, og ber deg se bort ifra sms`en."

Da slipper jeg å bekymre meg mer :)

Kanskje en morsom kar/dame som satt på nattevakt og fant ut at vedkommende skulle tulle litt :P Tviler litt, men er jo sannsynlig. Men godt det ikke var noe å bekymre seg over.

Skulle ønske jeg også fikk sånne meldinger, jeg får ikke beskjed før regninga kommer jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...