LittleLight Skrevet 7. April 2012 Rapporter Share Skrevet 7. April 2012 Hoooooly crap on a cracker ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilje Skrevet 7. April 2012 Rapporter Share Skrevet 7. April 2012 Og det er da jeg skal si: jeg har brukt ca 100 kg i mnd siden de startet opp og har aldri funnet noe. ---------------------------------------- Og eks'et mitt ang menneskematprodusent, der var det en del i maskineriet som hadde sviktet og derav gav "noe" i produksjonen som førte til tannknekk på en kunde. Greien min er, en produsent behøver ikke nødvendigvis være useriøs, dårlig, driter i kundene etc etc, uansett om de heter V&H, Labb, NP whatever, tin KAN skje og felles for dem alle er at de gjerne vil ha en tilbakemelding slik at de kan ordne opp. Capice? Er det da jeg skal si det er uvesentlig om det er den første pølsa du kjøper eller kilo nummer 145? Greia mi er at dette har skjedd før, kan skje igjen, man velger selv om man ønsker å bruke produktet, jeg selv bruker det daglig, og er fullstendig enig i det du skriver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 7. April 2012 Rapporter Share Skrevet 7. April 2012 Er det da jeg skal si det er uvesentlig om det er den første pølsa du kjøper eller kilo nummer 145? Greia mi er at dette har skjedd før, kan skje igjen, man velger selv om man ønsker å bruke produktet, jeg selv bruker det daglig, og er fullstendig enig i det du skriver. Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 7. April 2012 Rapporter Share Skrevet 7. April 2012 Er det nå jeg skal gi Snusken min kveldsmaten sin som vanlig eller bli hysterisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. April 2012 Rapporter Share Skrevet 7. April 2012 Er det nå jeg skal gi Snusken min kveldsmaten sin som vanlig eller bli hysterisk? Du må først raspe kveldsmaten, så er du sikker på at han ikke dør. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 7. April 2012 Rapporter Share Skrevet 7. April 2012 Er det nå jeg skal gi Snusken min kveldsmaten sin som vanlig eller bli hysterisk? Hysterisk!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 8. April 2012 Rapporter Share Skrevet 8. April 2012 for alt jeg vet kan bikkjene her ha spist 100 sånne klips.... Jeg kontrollerer det aldri. Så sant kniven/saga mi ikke stopper i en klips da det deles opp, ville jeg aldri fått det med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 for alt jeg vet kan bikkjene her ha spist 100 sånne klips.... Jeg kontrollerer det aldri. Så sant kniven/saga mi ikke stopper i en klips da det deles opp, ville jeg aldri fått det med meg Signerer.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts