Kristiin Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 Om dagen sitter jeg og spiller et nettspill, mafiaens hevn. Man skulle ikke trodd det, men det er avhengighetsskapende. Er det noen flere som spiller mh? :-D Jeg heter tjukkis. Mafiaens Hevn Siter
AnitaK Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 Hehe måtte inn å se .. Å ja dette har jeg spilt tidligere å er nå reg igjen ... Ikke bra Siter
Guest Maritus Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 Oi, morsomt det her Heter Zumar Siter
Lola Pagola Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 Hva gjør man, hva slags spill er det? Finner ikke noe på siden om det, kommer bare til en side der jeg må logge inn. Kult å vite hva noe er før man registrerer seg Siter
Kristiin Skrevet 28. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 Det er et onlinespill, og spillet består vell av og få størst makt. Det er "mafiaensverden" der målet er og få stor makt, stjele de fineste bilene, kjøpe seg firma, være med på organisert kriminalitet, og ikke minst og holde seg i live, du kan bli drept, du kan også drepe andre brukere. :-) Bare og si i fra om noen trenger litt startshjelp med oppdragene. Jeg har forsåvidt ikke kommet sånn kjempelangt jeg eller, er gudfar. Siter
Lola Pagola Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 Ok, får prøve det da mrsVoldemort her. Siter
Kristiin Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 første oppdraget er vell 10.000? Hjelper gjerne med de pengene om noen trenger det. Siter
Lola Pagola Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 første oppdraget er vell 10.000? Hjelper gjerne med de pengene om noen trenger det. jaaa Tror faktisk jeg har prøvd dette for lenge siden, men skjønte ikke helt hvordan man fikk til ting og sånn. Siter
laikamor Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Nettopp blitt frastjelt omtrent alle pengene mine :angry: Siter
Lola Pagola Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Nettopp blitt frastjelt omtrent alle pengene mine :angry: du må sette i banken! Eller kan man stjele fra den og? Siter
laikamor Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 (endret) du må sette i banken! Eller kan man stjele fra den og? Ååååh, tenkte ikke så langt Endret 29. Mars 2012 av laikamor Siter
Lola Pagola Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Hvordan fungerer dette? Var en som spurte meg om jeg ville være nestleder i en familie, men trenger et telefonnummer fra meg. Er det sånn det fungerer, eller er det scamming? Siter
Telatusso Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Hehe slike spill er helt avhengighet skapende ja! tror jeg skal holde meg unna enda ellers blir det vel ikke gjort noe annet i hele ferien Siter
Recommended Posts