Nikitaf Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Skrevet 4. Mars 2013 Har tre hunderaser jeg gjerne vil ha Border collie Aussie Schæfer Så nå går jeg virkelig å tenker på hvilken rase jeg skal ha neste gang, blir nok 2-3 år til. Men Har jo hatt schæfer i familien, men aldri min egen. Å nå har jeg Bc, veldig fornøyd med det. Men kunne gjerne tenkt meg en Aussie au. Den vil bli mest brukt til Lydighet, Spor treninger(Rundering, feltsøk), da er vel alle disse hundene noen flotte raser å trene med. Visst det blir Bc eller aussie, så skal man ikke se borti fra det blir gjeting også Siter
Zera Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Skrevet 4. Mars 2013 Mine har også endret seg. Nå liker jeg: Mudi Stabyhoun Belgisk fårehund (terv eller groenendal) Toller Aussie Hm.... Tror det var alle, per i dag Edit: glemte en 1 Siter
Malamuten Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Skrevet 4. Mars 2013 Så mange raser, så mange interesser og så liten tid.. Schæfer Malle Riesen Vorsteh korthår Collie korthår Alaskan Malamute er aktuelle raser, mens Parson russel terrier Grand danois Greyhound Irsk ulvehund Skotsk hjortehund Bullterrier Aussie Amerikansk bulldog Bearded collie er hunder jeg liker godt, men som av forskjellige grunner mest sannsynlig aldrig kommer til og havne i hus irl, med mindre mine interesser tar en helomvending.. Siter
Kebab Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Skrevet 13. Mars 2013 Greyhound Labrador retriever Irsk ulvehund Schæfer Wiemainer Alaska malamue Skotsk hjortehund Siter
Elisabeth00 Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Skrevet 13. Mars 2013 Jeg har faktisk bare en drømmerase nå, og det er chinese crested. Favorittraser er jo også dvergpinscher og whippet, men det har jeg jo allerede sååå Siter
Annik Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 Shetland sheepdog Collie Schäfer Rottweiler Australian Shepherd Border Collie Dalmatiner Pinscher(gå opp et hakk i størrelse høres en smule godt ut) Doberman(eller enda et hakk ) Av de jeg kom på akkurat nå. Føler veldig at jeg har glemt noe og at den lista blir oppdatert ganske snart Edit; og der er den oppdatert Siter
Kattapult Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Sheltie. Saluki. Hvit Gjeterhund. Og Irsk Ulvehund! Har tatt alle bildene selv, jeg er Huskyjenta på en annen nettside. Siter
Tyfonia Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Følgende ville blitt seriøst vurdert, og aller helst med fargene som under:Staffordshire Bull TerrierDogo CanarioBoerboelCane Corso Og dersom den var lovlig hadde jeg også vurdert:Amerikansk Pit Bull Terrier Kopierer denne, jeg! Nå har jeg Staffordshire bull terrier og en staff/ Dogo- blanding og elsker gutta mine! Tror jeg har lyst på BB neste gang, men WHAT TO CHOOSE? Elsker "bullehunder"! http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151152041870216&set=pb.706335215.-2207520000.1363384773&type=3&theater http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151293276945216&set=pb.706335215.-2207520000.1363385133&type=3&theater Må si ønsker meg Borzoi også, da Siter
Kaja Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Jeg må legge til en drømmerase jeg egentlig aldri har lagt merke til før, herregud altså! Hygenhund! Møtte et par av de på harehundutstilling og gud bedre 2 Siter
Khela Skrevet 31. Mars 2013 Rapporter Skrevet 31. Mars 2013 Jeg har min match med Papillon, elsker rasen og alt som følger med Ellers kunne jeg tenkt megDalmatiner - mye pga det vanvittig vakre utseendet, men også fordi de individene jeg har møtt, og det jeg har lest om dem, minner meg veldig om gemyttet til alaska huskytispa jeg kjøpte for fire år siden, og som er den beste hunden jeg noen gang kunne tenkt meg (i tillegg til papillonen selvfølgelig!). Kjipeste er at den er så tynnpelset. Kooiker - Nydelig og spennende rase som i mine øyne er alt for sjelden å finne her til lands. Virker som en rase som kan være god match med meg. Engelsk cocker - Har møtt så mange herlige cockere, har falt totalt for dem. Mellompinscher - Her også mest pga utseendet egentlig. Tror ikke det blir en pinscher i mitt hus noen gang. Men man vet aldri... Groenendael - En av de mest staselige og tøffe hundene i mine øyne, så vanvittig vakre. Men det er definitivt papillon som står mitt hjerte nærmest! Og alaska husky, selv om det ikke er en rase og vanskelig å definere dem generelt, så har jeg jevnt over bare fantastiske opplevelser med dem, bortsett fra en "liten" kranglefant i kennelen vår som jeg ikke er helt venn med. Ustabil fyr, men vi jobber med saken (sorry, OT) Litt av hver med andre ord! Tror jeg blir sånn gammal peppermø med 140 bikkjer langt utpå landet Siter
Guest Michellus Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Veit ikke om jeg la til disse før men.. Australsk kelpie. Jeg liker de bare mer og mer Schäfer (brukslinjer). Vel, jeg liker de også bare mer og mer Siter
AndreaR Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Cocker spaniel - Yndlingsrasen på mange måter. Vil fortsatt ha en cocker siden det var det jeg ville ha helt siden førsten, men vi fikk cavalier på grunn av mamma og pappas valg Berner sennen - De er så fine! Er glad i litt større hunder. Pyrineer - Savner mine besteforeldres pyrineertispe, de er så fine, jeg store hunder! Ellers så hadde det ikke skadet med en cavalier til Siter
Recommended Posts