Tara-Timmi Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2012 Oj, håper du får tid til å fullføre innlegget Lykke til med alt sammen Var noe med pc'en som gjorde at jeg ikke fikk lagt inn alt på en gang noe ble borte,men nå har jeg fullført det jeg skulle skrive... Siter
ida Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Ja, det var trist med Hilmar. På den andre siden har naturen det med å ordne opp selv, så svake individer blir luket ut, og de sterke fører arten videre. Livet er ikke bare enkelt, nei. Klem til deg som er så flink med de små Siter
MaritaS Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Det var kjedelig lesing Håper de andre fortsetter å vokse og holder seg friske! Og lykke til videre, jeg synes du gjør en kjempejobb! Siter
Mud Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Så trist å lese om Hilmar Men jeg er helt sikker på at det går bra med de resterende ! Siter
Guest Yellow Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Så trist å høre med Hillmar! God trøsteklem til deg, er dessverre slikt som skjer, men på en måte bra han slapp om han følte seg så svak og dårlig, og ikke ble enda større før den dagen måtte komme. Blir vanskeligere da. Lykke til videre med de andre valpene, og får satse på at alle de klarer seg, alt tyder jo på det, som vokser og er så store og kvikke. Siter
mara Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Lykke til videre, trist å lese at du mistet minstemann.. Siter
Recommended Posts