Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei jeg er enn Gutt/Mann på snart 20 som har enn Engelsk Pointer . Har også enn Italiensk mynde her i huset men den er ikke min da . Men jeg bor sammen med den også :D

Er ivrig småvilt Jeger planen fremåver nå er og trene litt selv i påvente til at jeg skal på Kurs hoss nordenstam :D

Flere bilder kommer . Den er nå snart 2 år gammel men har ingen bilder inne på Datan foreløpig men her er ett bilde som ble tatt få uker etter at den kom i hus som 6 uker gammel :)

post-10900-0-50879700-1332529675.jpg

Skrevet

Har noen bilder av ham på Jakt men finner dem ikke igjen eller jeg får ikke importert dem på PC akkurat nå . Men det kommer :)

Og mange vil sikker lure på hvorfor den ene Poten hans ser ødelagt ut . Vell dette er fordi han brakk Bene når han var liten og ble feilbehandlet av Vetrinær :/ Og derette måtte amputere Vetrinær tok det hele og fulle ansfar og benektet ikke at det var hans skyld og var med og betalte omkostningene på amputering . Selve amputeringen foregikk av het annen vetrinær (selvfølgelig :)

Så jeg benytter meg ikke lengre av denne vetrinæren . Den dag i dag er han frisk og rask hund . Men vi må naturligvis ta hensyn til at hunden har den poten han har . Men vi støter utrolig sjelden på ting og vansker . Han kan gjøre alt han kunne gjøre før dette skjedde . Men kanskje ikke så hardt og lenge . Men vi er fortsatt glad i ham og elsker han for den han er ! :)

• Like 1