Gå til innhold
Hundesonen.no

Freya trenger barnevakt!


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Smula skal til Bergen og erobre utstillingsringen lørdag 14. april, og jeg må nesten være med. Vi reiser med fly fredag kveld og kommer hjem lørdag kveld.

Alle mine faste hundepassere er desverre utilgjengelige denne helgen, så lurer på om det er noen som vil ha besøk av en liten snuserjente som er trivelig og grei med alle folk, men som kan synes at andre hunder er litt skumle (og dermed muligens må skjermes litt)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært noe det!

Men litt tilvenning (en tur eller så) i forkant slik at hun kjenner vedkommende hund(er) gjør det nok litt enklere. Hun synes f eks Valpis og Oabba er helt kurante, men tulip har katt og katter er selve roten til alt vondt så der kan hun ikke være.

Zera, hun er ingen storbjeffer, men kan ha noen småboff. Hun henger seg ikke på Smula her f eks, men sier boff og så henger Smula seg på.

Flyet går kl 19 fredag kveld, så det blir fra ca kl 17. Lander litt over kl 21 lørdag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men litt tilvenning (en tur eller så) i forkant slik at hun kjenner vedkommende hund(er) gjør det nok litt enklere. Hun synes f eks Valpis og Oabba er helt kurante, men tulip har katt og katter er selve roten til alt vondt så der kan hun ikke være.

Ja, hadde det ikke vært for Mio, så hadde det vært plass i soffan til en minisnuser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal det nok gå fint. Jeg er jo sikkert hjemme hele tiden hun eventuelt skal være her også da, så da er det jo mulig å stoppe det. :)

Jeg drar hjem til påske 30.03, og opp igjen 12eller13. april. Så bare si ifra hvis du vil gå en tur i nærmeste fremtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...