LittleLight Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 (1,5t å kjøre til Bodø) ... 20min. til nærmeste tettsted med by-status (Fauske) Hvis du kommer deg til Fauske på 20 minutt, så kommer du deg til Bodø på en time fra ditt utgangspunkt. Med mindre du kjører i 3. giret hele turen. Siter
LittleLight Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 Ja jeg vil heller være "fattig" og bo på bygda, enn rik å bo i en by. Hvor bor du hen Lillte light? Jeg bor litt utenfor Fauske, trives mye bedre her enn i Stavanger. Her kan jeg ha bilen parkert i en uke utenfor med nøklene stående i tenningen og ingen stikker av med noen ting. I Stavanger ble bilen robba rett utenfor huset, idiotene tok en hel mase kvitteringer, brente CDer, reservepærer og et par penner. De lot GPSen i baksetet ligge igjen. Og bilen min er rene limmoen her oppe, mens den i Stavanger var en skrotbil verdig bare et Sigøynerfølge. Føler meg jevnt over rikere her på bygda, livet er langt mer fullendt, selv om jeg er 10.000,- blakkere i måneden uten å ha mindre utgifter. Vel vel! Siter
Recommended Posts