HHC Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Helt enig, savner også diskusjonsdelen. Enig med at det kunne bli litt kritiske røster til tider, men det var også fint for å kunne si "den var jeg superfornøyd med" etc. Kikker sjeldent innom den nye, og den er blitt litt for kommersiell for meg - litt mye eksternt liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 En tanke jeg har er at vi kan jo la den nye stå til firma annonser og slikt også kan vi ha i forumet også 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 En tanke jeg har er at vi kan jo la den nye stå til firma annonser og slikt også kan vi ha i forumet også Den skjønte jeg ikke ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Den skjønte jeg ikke ? At firmaer, altså nettbutikker ol kan bruke kjøp og salg som vi har den nå, til firma annonser. Også kan vi åpne opp gamle forumdelen for brukernes bruk Men er fortsatt opp til Espen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Jeg leser aldri den nye kjøp og salg. Misliker alt ved den. Legger ikke ut ting selv heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Ja til gamle kjøp og salg. Buuuuu til nye kjøp og salg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 En ting er sikkert, mtp hvor motstridig Espen er i å bytte, så må det være noen form for penger i lomma til mannen i den formen den er i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Noen ganger så er det slik at man må innse at endringen var til det beste, og gå tilbake til opprinnelig opplegg. Er Espen inne å ser at det er lite aktivitet? Kan noen av dere mod'er informere Espen om at det ikke fungerer slik tenkt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Jeg misliker forøvrig sterkt at det kommer "nye" medlemmer som kun poster "reklame" i forumet. De skriver på en måte ikke noe rundt det, bare poster: valper til salgs, trenger pass etc etc. Og får 3 poster og kommer aldri tilbake. Syntes det er med å spamme/gjøre forumet mindre seriøst. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Noen ganger så er det slik at man må innse at endringen var til det beste, og gå tilbake til opprinnelig opplegg. Er Espen inne å ser at det er lite aktivitet? Kan noen av dere mod'er informere Espen om at det ikke fungerer slik tenkt? Du mener kanskje at endringen var i beste mening? Og at det er til det beste å gå tilbake til opprinnelig opplegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 23. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Skulle stå at andringen ikke var til det beste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Totiki Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Hei! Jeg er en av disse "nye" som gjerne vil poste salg av valpene mine, om jeg kommer til å være mer aktiv her inne vet jeg ikke. Men jeg skal selvsagt ikke utelukke det, men jeg fant forumet nettopp fordi jeg leter etter et sted å annonsere for salg av valper. Hvis det er en enkel og god løsning på kjøp&salg annonsering er det en større sannsynlighet for at je kikker litt mer her inne Jeg skjønner ikke helt hvor jeg skal poste, og om jeg i det hele tatt har lov til å poste?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Du poster her, og det er lov for alle: http://hundesonen.no/forum/classifieds/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Bump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 http://hundesonen.no/forum/topic/62368-hvordan-vil-du-ha-kjoep-salg/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts