ipadda Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48868019:hunde-hj%C3%A6lper-med-at-fange-rotter.html 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Dette amsvaret har Aiko tatt for lenge siden da sommerhuset vårt blei renovert... Siter
Maretingen Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Lille Heeler har tatt på seg å redde området her fra en økende rottebestand. Han tar den selvpålagte oppgaven veldig alvorlig. Siter
Maria Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Fint at hunder kan brukes til dette synes jeg! Det er jo det mange hunderaser som er avlet frem til å jobbe som, nettopp rottefangere. Tommel opp! (selv om jeg synes liiitt synd på rottene som kanskje ikke får den mest behagelige døden..) Siter
Guest Belgerpia Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Vi har en sånn i Norge også - han heter Hugo og er en herlige mallegutt - han har vært på sine første oppdrag og påvist dævv rotte i vegg på hus. Veldig kult. Siter
mushi Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 (selv om jeg synes liiitt synd på rottene som kanskje ikke får den mest behagelige døden..) Tror nok det er å foretrekke over rottegift. Det er ingen hyggelig død. Siter
Banshee Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Flott å se at hundene får jobbe med noe de er avlet frem for. Eddie og moren hans har også bevist at de har instinktene i orden Jeg fikk litt hetta når Eddie kom med ei svær rotte i kjeften, skal innrømme det. Siter
LittleLight Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Ææh, Lilli spiser store mus som smågodt ved anledning. Lykken er vel at det ikke er rotter her, da hadde jeg sikkert gått over grensen og faktisk spydd.. Siter
Recommended Posts