Gå til innhold
Hundesonen.no

Kløv


Ara
 Share

Recommended Posts

Tenkte kanskje en kløv kunne vært fint til Chingu. Alt som får tankene hennes litt vekk fra alt mulig ute tenker jeg kan være noe. Hun er ca 14 kg, smal og lita . Kommer ikke til å bruke den til fjells eller noe, tenker mer at hun kan bære feks ei vannflaske til meg og sitt eget vann når vi går tur i sommer. Er mer for å gi henne en liten jobb når vi er ute å går, og fokuset kanskje ikke blir så sterkt på andre ting. Så ikke behov for hun skal bære noe særlig, men ja et par flasker med vann feks. Har kikka litt rundt og er så utrolig mye merker, og folk sier så mye forskjellig. Jeg blir igrunn bare forvirra hehe. Regner med en del her inne har kløv til hundene sine, kanskje dere kan anbefale meg en grei en ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt ruffwear sin, den er ikke så stor og voldsom, sitter bra, og som en liten bonus ser den bra ut (synes jeg iallefall). De er to varianter, den ene kan du ta av sekkene på og bare bruke som sele. Den har også innebygde vannposer. Jeg har den enkleste av dem, men kommer nok til å kjøpe den med avtagbare sekker neste gang, veldig greit når man tar pauser osv å ikke måtte styre med å ta av og på hele greia. Den er heller ikke av de dyreste.

http://vandalmis.files.wordpress.com/2010/01/klovgif.gif (helt ny og tom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har sett på dem, de ser jo veldig greie ut ja. Tenkte max tusen kroner i kløvkjøp og sett de til rundt den prisen om jeg ikke husker feil. Leste at kløven skal ligge langt fremme, så var her jeg var usikker på hvilke som var bra. For på noen bilder av hunder med kløv ser det ut som kløven ligger nesten midt på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har julius k9 idc powerharness. Det er sele hvor man kan feste på kløvvesker, synes det er en veldig fin løsning, da kan man bruke det til forskjellig bruk. Og selen sitter godt på og er veldig solid. vi er veldig fornøyde hvertfall :)

Jeg bestilte her http://www.k9-usa.com/index.php/cat/c147_IDC-powerharnesses-siderings-IDC-powerharnesses-siderings.html og selvom det kommer toll kom det på under 1000,- jeg kjøpte sele, ekstra bryststropp og kløvvesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...