Gå til innhold
Hundesonen.no

Tyggepipeleke tube sak


Recommended Posts

Jeg kjøpte en slik sak til Leo her om dagen http://www.dogman.no/media/catalog/product/cache/3/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/3/3/333620.jpg og den var super duper uber kul! Vi lå på rygg, rullet, kastet opp og frem og var helt i hundre! Men den tynne flasken som er inne ble jo ganske fort klemt sammen slik at den ikke lager sånn morsom knitre lyd lengre. Men stoffet og alt var veldig bra, så skulle gjerne funnet en som lignet men som var mer holdbar på lyden, evt en som hadde tynn pipelyd inni, for det er også himla gøy! Er det noen som tilgeldigvis vet om noe sånn og hvor man får tak i? Jeg leter meg blind på nettet, og finner alt annet jeg ikke skal ha nemlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Husker vi var på fellekjøpet og kjøpte sånne til alle hundene i jula. Siden de var superbillige. Vi var ganske forbausa når alle hundene elsket de. De ser jo ganske teite ut :P

Hehe, har sett de henge der og tenkt jaja, det er jo også noe.. Også skulle jeg ha noe annet, også bare fulgte det med meg en sånn ut av butikken, kosta jo bare to 20 kroninger... Og jammen var ikke det noe av det kuleste da ;) får teste ut wubban om den holder på lydbråket litt lengre enn den tynne flaska inne den fra fk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...