Jump to content
Hundesonen.no

Baronessen Evita

Chris

Recommended Posts

er såå herlige hunder. Jeg falt egentlig veldig for dem når jeg tittet litt rundt på rasene. Men jeg klarte ikke å holde uuuuut særlig mer lenge uten en hund jeg da. Men skal ikke se bort i fra at det blir en tibbe her i huset en da. Men det blir en god stund til. FØRST må Sofus komme seg over denne hormonkulen sin, slik at vi får ro og fred i heimen en liten stund. Det blir vel ikke før han er over to år eller noe sånt, hehe... Så kan jeg vurdere et nytt medlem i familien :)

Og Evita mener jeg at jeg "kjenner" igjen fra Canis :P

er såå herlige hunder. Jeg falt egentlig veldig for dem når jeg tittet litt rundt på rasene. Men jeg klarte ikke å holde uuuuut særlig mer lenge uten en hund jeg da. Men skal ikke se bort i fra at det blir en tibbe her i huset en da. Men det blir en god stund til. FØRST må Sofus komme seg over denne hormonkulen sin, slik at vi får ro og fred i heimen en liten stund. Det blir vel ikke før han er over to år eller noe sånt, hehe... Så kan jeg vurdere et nytt medlem i familien :cry:

Og Evita mener jeg at jeg "kjenner" igjen fra Canis :(

Tibbene er en fantastisk rase! Og Evita spesielt da selvfølgelig... :( Hun har et meget godt gemytt! Joda, vi er på canis også.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...