xxx12345 Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Nowisklee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Nowisclee er riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Hvilken sonis har overtatt den gamle jobben til Nowisclee? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Kaja-T&A? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Vimsan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Vimsan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Vimsan er korrekt, tulip sin tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Hvilken sonis sin hund eeeeelsker å drikke slurpeslafsevann fra Valpis sin munn?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Min sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Min sin Fy, du har ikke lov å svare du!! Og nå kan ingen andre gjette heller *hmpf* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Fy, du har ikke lov å svare du! Og nå kan ingen andre gjette heller *hmpf* Sto ikke på at jeg ikke fikk lov var bare fornøyd med å få svart på noe jeg Meeen da slenger jeg ut et spørsmål selv om jeg ikke hadde lov. Hm, håper det er flere enn meg som husker dette, da. Hvilket medlem som ikke lenger er aktiv, skapte i 2007 diskusjon da h*n ønsket å avle på utelukkende blå hunder av en rase, og hvilken rase var det snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Hvilken sonis eier Ferdinand og Geiss? Mitt sp kan gjelde om ingen finner svaret på Pims, men JEG vet det, så blææææææædi Pim, du klarte ikke sette meg fast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Sto ikke på at jeg ikke fikk lov var bare fornøyd med å få svart på noe jeg Meeen da slenger jeg ut et spørsmål selv om jeg ikke hadde lov. Hm, håper det er flere enn meg som husker dette, da. Hvilket medlem som ikke lenger er aktiv, skapte i 2007 diskusjon da h*n ønsket å avle på utelukkende blå hunder av en rase, og hvilken rase var det snakk om? miss mini blue dior, rasen var staffordshire bull terrier? edit: Argyr eier vel Ferdinand og Geiss? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 (endret) Hvilken sonis eier Ferdinand og Geiss? Mitt sp kan gjelde om ingen finner svaret på Pims, men JEG vet det, så blææææææædi Pim, du klarte ikke sette meg fast Edit: miss mini blue dior, rasen var staffordshire bull terrier Æh, det var kanskje lett det ja? Jeg undervurderer nok sonisers hukommelse og spisskompetanse Endret 14. Mars 2012 av Pim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Dobbeltkorrekt på Powers, din tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Hvilken sonis skulle være ansvarlig for kakene i det tidligere omtalte arrangerte sonenbryllupet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Hvilken sonis skulle være ansvarlig for kakene i det tidligere omtalte arrangerte sonenbryllupet? Belgerpia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Hvilken sonis eier Ferdinand og Geiss? edit: Argyr eier vel Ferdinand og Geiss? Eide. Nå er det en ikke-sonis som eier dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Ikke belgerpia nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Ikke belgerpia nei. Det kan ikke være Siri for hun tar gamle kjeks og kliner syltetøy og krem på og kaller det kake! Soppen er rå på Oreokake! Men når det skulle være en liksomkaka, kan jo tøysekaka til Siri være mer enn bra nok. Nei, veit ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Link Har selvsagt blitt sensurert siden den gang men... Æsj, fikk ikke sett noe, hvor var jeg da? Er det mulig? Og Marianne ringte ikke å tipset meg?? WTF?? Jaja...jeg fikk med meg historien i det minste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Ingen av de du har nevnt. Som et hint så kan jeg nevne at kakeansvarlig er fremdeles aktiv på sonen i dag, og er nå student. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Ingvild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts