tulip Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Datterbarnet blir bare utlevert her hun, hun deltar ikke Jaa, syns jeg husker noe om at du har nektet henne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Hvilken hunder var valper under "sonenleir" 2007 i Rogaland? Knott, Cane og Extra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Hvilke nåværende sonenbernere er halvsøsken her inne? (Må det være gammelt spørsmål, for det er ikke dette, og ikke mitt forrige.) Edit: dette starter jo ikke riktig engang Edit2: Hvilke soniser har halvsøsken bernere her inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jäger og X'n ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Editerte, men det er jo riktig. Mangler en. Edit igjen Nå syntes jeg at jeg roter såpass mye at Lill kan legge ut nytt spørsmål... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Hvis du er ute etter sonisene, er det meg og Toril. Dine foreldre har også en halvsøster, så mulig du vil være med i svaret. Monab88 eier mora til en halvbror, men er ikke eier selv av hunden, altså regner jeg ikke henne med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Lill svarte riktig på mitt første og SFX på mitt andre. Jeg rotet med spørsmålet for mine foreldre er jo strengt tatt ikke soniser. Edit: Kan vi si at SFX hadde riktigst siden hun tok med den berneren jeg tenkte på? Eller skal Lill få den, som svarte riktig først utfra hva hun leste før alle mine editeringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Lill svarte riktig på mitt første og SFX på mitt andre. Jeg rotet med spørsmålet for mine foreldre er jo strengt tatt ikke soniser. Jeg tenkte på den tispen- Men tenkte på at foreldrene dine ikke var på sonen Og tenkte så på at jeg ga opp, jeg har ikke oversikt over stamtavlene på alle bernere som er her inne Tenker på nytt spørsmål, noen andre må gjerne slenge ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 OK, jeg har'n, Lill! Hvilken Sonis har løpt i den store ringen med puppen bar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Tror jeg skal ta en pustepause ihvertfall Dere andre kan være hektet på sims og wordfreuden deres ifred, jeg har sonen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Totally naked pupp, eller bare en toppglipp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Siri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Hvilke nåværende sonenbernere er halvsøsken her inne? (Må det være gammelt spørsmål, for det er ikke dette, og ikke mitt forrige.) Edit: dette starter jo ikke riktig engang Edit2: Hvilke soniser har halvsøsken bernere her inne? Skal man pirke så er det korrekte svaret Toril, SFX og monab88 - jeg eier også Jäger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Skal man pirke så er det korrekte svaret Toril, SFX og monab88 - jeg eier også Jäger Oh no, da var det du som vant (Og sorry vi må ikke glemme deg ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Totally naked pupp, eller bare en toppglipp? Det var ikke bar overkropp med overlegg, for å si det slik. Litt mer á la Janet Jackson, mener jeg å huske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jeg blir rent sliten av tråden Trenger pause jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Oh no, da var det du som vant (Og sorry vi må ikke glemme deg ) yey for me Men jeg har ikke tid til å finne på spørsmål, så vi lar det andre stå, jeg ville bare blande meg litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Var det ikke Line som hadde en liten puppeglipp? Eller husker jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Så vidt jeg vet har verken Siri eller Line hatt noen puppeglipp - det er i hvert fall ikke de jeg tenker på. Om jeg husker rett, var det i æresrunden i en BIS-finalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 JeanetteH? *tipper utifra hvem som er i BIS* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Siri har vel bare brifa med flotte struttpupper uten bh hun 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Caroline? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Dere andre kan være hektet på sims og wordfreuden deres ifred, jeg har sonen jeg Hvilken Sonis har løpt i den store ringen med puppen bar? Hæhhhh? Hva har jeg ikke fått med meg nå??? Siri Siri har vel bare brifa med flotte struttpupper uten bh hun :lol: Bare litt for tynn BH liksom *skrive på handlelista: ny BH til sommeren!!* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 C'est pas les femelles Jeanette ou Siri ou Caroline. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts