Voff-Voff Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Hei! Om noen uker er det da tid for å hente valpen min, jeg skal da fly. Men nå lurer jeg litt på hva jeg må ha med til henne på flyturen(hun er 8 uker) og får jeg alt jeg trenger til henne gjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen? Takk på forhånd: ) Ps: Det er en gordon setter tispe : ) Siter
Shlush Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Sett deg inn i reglene hos ditt flyselskap Husk å bestill plass til valpen ombord i kabinen (gjør dette i god tid! Kun plass til en eller 2 pr flytur! Førstemann til mølla!), kostet 200kr når jeg gjorde det. Henter du i Norge så er det ikke så mye du trenger valpen og buret må veie max 8kg, kan være greit å ta med et tyggebein eller noe som valpen akn spise på i buret. Siter
simira Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Sjekk den limte tråden øverst i forumet med "Hjelp, jeg skal ut å fly". Her er det masse råd og informasjon om det å fly med hund. Siter
Recommended Posts