Gå til innhold
Hundesonen.no

Nike Shox


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Klarte å henge fast skoen min i døren i sta, og den "revnet". Skoene er godt brukte fra før av, og har tenkt på å kjøpe nye en stund. Men nå MÅ jeg bare. Står og går på betong hele dagen, og har i tillegg en veldig ødelagt ankel som jeg har mye vondt i.

Hvor kan jeg få tak i Nike Shox NZ til en litt hyggeligere pris enn i butikkene? Vet de koster litt uansett, men regner med at man kan få dem ihvertfall noen hundrelapper billigere på nettet. Betalte 1700 på Urban.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil forresten kun handle der noen har personlig erfaring, evt det er "kjent" at skoene er ekte. Virker som om det er ufattelig mye falske Nike på nettet..

At de koster 500kr tror jeg er litt for godt til å være sant, dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvilken T-town du bor i, men jeg kjøper min på sportsshopen i Sverige (hovedsakelig nordbyen) - fått par i fra 800 til 1300 SEK :)

Elsker forøvrig skoene, har både et par til elixia og et til annen bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvilken T-town du bor i, men jeg kjøper min på sportsshopen i Sverige (hovedsakelig nordbyen) - fått par i fra 800 til 1300 SEK :)

Elsker forøvrig skoene, har både et par til elixia og et til annen bruk :)

Skal til sverige neste uke forhåpentligvis, så skal se etter det da!

Elsker også skoene, ihvertfall mtp på beinet mitt. En dag uten de og jeg fungerer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til sverige neste uke forhåpentligvis, så skal se etter det da!

Elsker også skoene, ihvertfall mtp på beinet mitt. En dag uten de og jeg fungerer ikke.

Da passer det jo supert - de er jo enda billigere (og i SEK i tillegg til vanlig) men på salget er det jo syke priser.

Desverre blir shox verre og verre å få tak i generelt - så jeg kjøpte et ekstra par sist jeg var i Sveige! Beina mine er ikke det sammen uten etter en laang dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde av en eller annen grunn ikke 38, men bare 38,5. Så de er bittelitt store, men det går seg til :P

De var mye finere enn de hvite jeg hadde (de ble fryktelig stygge og skitne).

Samboer har god fargesmak! :)

Women%20Nike%20Shox%20NZ%20Shoesac_02.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde av en eller annen grunn ikke 38, men bare 38,5. Så de er bittelitt store, men det går seg til :P

De var mye finere enn de hvite jeg hadde (de ble fryktelig stygge og skitne).

Samboer har god fargesmak! :)

Women%20Nike%20Shox%20NZ%20Shoesac_02.jpg

Disse har (hadde, valpen smakte på dem) bare med vanlig lilla, ikke sånn "flashy"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...