Ozzy Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Klarte å henge fast skoen min i døren i sta, og den "revnet". Skoene er godt brukte fra før av, og har tenkt på å kjøpe nye en stund. Men nå MÅ jeg bare. Står og går på betong hele dagen, og har i tillegg en veldig ødelagt ankel som jeg har mye vondt i. Hvor kan jeg få tak i Nike Shox NZ til en litt hyggeligere pris enn i butikkene? Vet de koster litt uansett, men regner med at man kan få dem ihvertfall noen hundrelapper billigere på nettet. Betalte 1700 på Urban. Siter
tm100007 Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Her er i alle fall noen på 43% avslag. Siter
Ozzy Skrevet 8. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Vil forresten kun handle der noen har personlig erfaring, evt det er "kjent" at skoene er ekte. Virker som om det er ufattelig mye falske Nike på nettet.. At de koster 500kr tror jeg er litt for godt til å være sant, dessverre Siter
HHC Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Usikker på hvilken T-town du bor i, men jeg kjøper min på sportsshopen i Sverige (hovedsakelig nordbyen) - fått par i fra 800 til 1300 SEK Elsker forøvrig skoene, har både et par til elixia og et til annen bruk Siter
Ozzy Skrevet 8. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Usikker på hvilken T-town du bor i, men jeg kjøper min på sportsshopen i Sverige (hovedsakelig nordbyen) - fått par i fra 800 til 1300 SEK Elsker forøvrig skoene, har både et par til elixia og et til annen bruk Skal til sverige neste uke forhåpentligvis, så skal se etter det da! Elsker også skoene, ihvertfall mtp på beinet mitt. En dag uten de og jeg fungerer ikke. Siter
Jeanettee Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Jeg kjøper alltid mine nike på Nordbyen i Sverige Mye å spare! Siter
HHC Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Skal til sverige neste uke forhåpentligvis, så skal se etter det da! Elsker også skoene, ihvertfall mtp på beinet mitt. En dag uten de og jeg fungerer ikke. Da passer det jo supert - de er jo enda billigere (og i SEK i tillegg til vanlig) men på salget er det jo syke priser. Desverre blir shox verre og verre å få tak i generelt - så jeg kjøpte et ekstra par sist jeg var i Sveige! Beina mine er ikke det sammen uten etter en laang dag Siter
Akita Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Eg såg etter Nike Shox air, men fant ikke noen som eg anså som seriøse. Er skikkelig møkk og bruke peng på noe som er useriøst. Så skal du til sverige, bruk sjansen! Nike shoxe air er fantastiske! Siter
Ozzy Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Da skulle søsteren min til sverige i morgen, så hun skulle (prøve å huske) sjekke pris for meg Siter
Ozzy Skrevet 11. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Koster bare 1299 på Nordbyen, så da kjøper samboeren med et par når han skal dit neste søndag! Siter
Evelzz Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Reis til USA, der koster de bare 110 $... Siter
Ozzy Skrevet 11. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Reis til USA, der koster de bare 110 $... Reisen gjør nok at jeg går i minus Siter
Marthe Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Er det noen som vet om (seriøse) nettbutikker som selger Nike joggesko? Evt. andre kjente merker? Siter
mushi Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Skrevet 12. Mars 2012 Er det noen som vet om (seriøse) nettbutikker som selger Nike joggesko? Evt. andre kjente merker? Brandos: http://www.brandos.no/nike/c756 XXL: http://www.xxl.no/sko/damesko/joggesko&ShopBy=2;4 Oslo Sportslager: http://www.oslosportslager.no/sok.aspx?q=nike&tkid=2657&selected=241&ps=20 Siter
Ozzy Skrevet 18. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 De hadde av en eller annen grunn ikke 38, men bare 38,5. Så de er bittelitt store, men det går seg til De var mye finere enn de hvite jeg hadde (de ble fryktelig stygge og skitne). Samboer har god fargesmak! 3 Siter
HHC Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 De hadde av en eller annen grunn ikke 38, men bare 38,5. Så de er bittelitt store, men det går seg til De var mye finere enn de hvite jeg hadde (de ble fryktelig stygge og skitne). Samboer har god fargesmak! Disse har (hadde, valpen smakte på dem) bare med vanlig lilla, ikke sånn "flashy" Siter
Recommended Posts