Raksha Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Åååh! jeg lyver! Cannycollar er ikke det jeg trodde det var! Sorry! Cannycollar er samme konsept som k9bridle. Og ikke noe mer fyfy eller slemt enn halti/gl. Canny collar: Det jeg trodde det var: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Uff den siste er forferdelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Jeg så noe jeg tror var en OEB med et sånt kvelehalsbånd på vei til jobb i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 I dag fikk vi testa grima med bånd i og det funka som bare det. Har gått to turer nå hvor den bare har vært på og det har han ikke brydd seg noe serlig om. Han fant fort ut at den der var ekkel og legge trykk i så da ga han opp med en gang og bare laffet bak meg, så et par hunder hvor han gjerne ville dra litt, og da var han ikke helt fornøyd, men det tok iallefall fokuset bort fra den andre hunden, og han ga seg fort, så detta tror jeg blir et fint hjelpemiddel og satser på at vi får sparket igang passeringstreningene igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Så bra at det funker for dere Jeg er ihvertfall veldig glad det finns slike hjelpemidler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Ja, det er helt utrolig. Ikke noe krangling ikke noe protest, bare godtok det med en gang og skjønte at her var det ikke noe vits i og tulle. Veldig stressfritt for alle parter virker det som. Og nå kan jeg jo virkelig utfordre problemene hannes uten og være redd for at veien er for smal osv. Jeg greier jo og holde han, men han er jo stor så det er ikke kult og møte noen på en relativt smal skogsvei eller noe, men nå trenger jeg ikke tenke på det så mye lengre og da vil vi nok få fortgang i treningen og forhåpentligvis kan jo grimen av igjen etter hvert 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Vær obs på at "gå pent selen" kan gjøre store ødeleggelser på musklene mellom beina!!! (ja, jeg roper) *fysioterapaut som har behandlet sånne skader og de selene burde vært forbudt å bruke for "hvermansen"* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Vær obs på at "gå pent selen" kan gjøre store ødeleggelser på musklene mellom beina!! (ja, jeg roper) *fysioterapaut som har behandlet sånne skader og de selene burde vært forbudt å bruke for "hvermansen"* Jeg regner da med at du mener den type gå pent-sele som skal gjøre vondt når hunden trekker, den med to "liner" som henger mellom forbena på hunden? Jeg ser ikke helt hvordan den med feste foran kan skade musklene mellom beina... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Jeg regner da med at du mener den type gå pent-sele som skal gjøre vondt når hunden trekker, den med to "liner" som henger mellom forbena på hunden? Jeg ser ikke helt hvordan den med feste foran kan skade musklene mellom beina... Ja, mener den som går mellom beina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Den jeg snakker om er den som har en ring foran, alt den gjør er å "snu" hunden rundt om den drar. En helt vanlig sele omtrent, med D-ringen foran, rett og slett. Den med stropper som går under albuen er forferdelig.... men ja, skulle kanskje presisert. En slik altså: (På min er det en sikkerhetstropp som man fester i halsbåndet, som og gjør at de ikke glir ned.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Den jeg snakker om er den som har en ring foran, alt den gjør er å "snu" hunden rundt om den drar. En helt vanlig sele omtrent, med D-ringen foran, rett og slett. Den med stropper som går under albuen er forferdelig.... men ja, skulle kanskje presisert. En slik altså: (På min er det en sikkerhetstropp som man fester i halsbåndet, som og gjør at de ikke glir ned.) Puh, det var bra, vil ikke ha skader på Casper, det skjer så fort, et lite røkk så er bicepsen skikkelig au 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts