Monab88 Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Tror aldri jeg har laget en egen bildetråd før, så en gang må vel være den første! Her er noen bilder fra den nesten 2 timer lange turen vår oppe på heiene her i dag. Venter på frisignal før de får hoppe ut av bilen: Poserer litt på vei opp: Oliver: Finingene mine Oliver: Bella: Bare jeg som har problemer med å gå forbi store steiner uten å få hundene til å posere på den? Bella Oliver: Oliver i farta! Gullungene mine Bellasnuppa mi Oliver "stjal" (fikk) sjokolademelkboksen min og det var visst lykke på jord! Spratt rundt, slengte den i været og spiste den brune snøen den etterlot seg. Han var riktig så søt der han løp rundt med en skikkelig sjokkomelkebart 5 Siter
Guest lijenta Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Ser ut som dere har hatt en fin tur i vår været Siter
mara Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Fine bilder, de var utrolig flinke til å posere! Siter
Marianne&Java Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Herlige bilder Du har virkelig vakre hunder 1 Siter
Evelzz Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Så utrolig flotte bilder! De hundene dine er rett og slett fantastisk vakre! ...og det er IKKE bare du som ser på steiner som flotte foto-muligheter! Siter
Gullen Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Ikke vanskelig å få til fine bilder med så vante og vakre modeller. :berner: Når været og naturen i tillegg er strålende, så MÅ det jo bare bli bra! Jeg har også vanskelig for å gå forbi steiner og stubber som hundene kan posere på. 2 Siter
OlavEmil Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Åh, det var to flotte bernerar . Såg ut som ein fin tur, det der . Siter
bisQuit Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Fantastiske bilder av fantastiske hunder, enkelt og greit Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Himmel, så skjønn han er på det siste bildet! Aiko og Imouto sier de er misunnelige på heiene deres, men tar ut bernerluuuven på alle tilfeldig forbipasserende bernere vi treffer. Siter
pippin Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Haha, nei du er ikke alene om å plassere de pent og ryddig på en stor stein for å ta bilde Man MÅ jo nesten bare det liksom Og fiiiine bamsene.. Elsker turområdene deres jeg også! Kjempeherlig å gå der helt alene med hundene som koser seg kan jeg tenke meg Siter
Gjest Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 De er så vakre (Mine hunder hopper opp på alt de ser i håp om å få en godbit for det, fordi jeg har forsterket det så mange ganger i forbindelse med bildetaking. ) Siter
Snøfrost Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Så ut som en kjempefin tur. mange fine bilder ble det også Siter
OlavEmil Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Himmel, så skjønn han er på det siste bildet! Ja, det siste biletet er berner sennen på sitt beste! 1 Siter
mnika Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Fine bilder Problem-med-å-gå-forbi-store-steinar-uten-å-ta-bilde har du vel frå Gullen?? Siter
Recommended Posts