SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Woopwoop! Endelig er jeg også med! Stod opp ganske tidlig, og ble med Peggy ut i sol og frisk luft for å våkne litt. Hadde påminnelse på pc'en om at jeg måtte huske EFIT, også har jeg den fiiine bursdagsgavetv'en min i bakgrunnen, min andre pc-skjerm! Sonentid og appelsinfrokost! Fikk besøk av venninna mi, Camilla, og vi skravla, kosa med hunder og drakk te! Hun hadde til og med med aloe vera-plante til meg! Fryseboksen slæsj hylla mi. Camilla var hos meg fortsatt, og hun liker å koooose med Peggygrisen. Vi beundra tv'en masse. Hæhæ. Peggy fant ut at hun ville leke, så de neste bildene er fra røykepause for Camilla og leketid for Peggy. Soppen er sykt flink til å kaste. Viktig å få rista den skikkelig. Så gikk vi inn og så på litt Youtubeting. Jeg måtte henge opp det kule kortet jeg fikk med planta. På vei til toget med privatsjåføren min, siden jeg ikke kan kjøre bil helt enda. På toget, på vei til Oslo og Ylvis 4, sammen med lillesøster! På Oslo S, jeg ble blakk da jeg var innom Deli DeLuca og kjøpte favoritteen min. Så var vi på Ylvis 4, storkosa oss, og jeg fikk ikke tatt noen bilder. Mariekjeks! Det eneste vi hadde råd til å kjøpe på vei hjem igjen. Vi plaga alle i vogna med å prate mye og lenge. Hah. Drammen, snart hjemme! Kjeda oss, så jeg tok bilder av lillesøster. Woo, fikk med meg ting fra Ylvisshowet! 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Lillesøster fikk gratis vann fra Burger King, hun slapp å tørste ihjel av kjeksene! Snæks! Var hjemme litt over halv ett på natta, kjempesliten og lufta bikkjene og ramla i senga. Siter
Bananen Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Åh! Jeg vil ha bildet ditt. Av arbeidergutta på bjelka! Siter
Wanderlust Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Så fint du har fått det nå Og så ut som en koselig dag med hyggelig besøk (som har lest bloggen din ), og ylvis med lillesøster. Siter
Martine Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Var det på Lefdals du var da du ble kastet av? I følge kortet så red du Bally Sunrise! Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Åh! Jeg vil ha bildet ditt. Av arbeidergutta på bjelka! Det får du ikke! Så fint du har fått det nå Og så ut som en koselig dag med hyggelig besøk (som har lest bloggen din ), og ylvis med lillesøster. Jaa, endelig ser det bebodd ut her! Var det på Lefdals du var da du ble kastet av? I følge kortet så red du Bally Sunrise! Jepp. Siter
Guest LXT Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Fin dag med søstern det, og Peggy Siter
Martine Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Det får du ikke! Jaa, endelig ser det bebodd ut her! Jepp. Også Bally som stort sett er grei! Har jobbet der noen uker om sommeren de siste tre årene, og hvert år er det en dame på over 70 som er med på rideleiren. Hun rir alltid han Husker du hvem instruktøren var? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Bally vøttø. Soppens nemesis. Bra du begynner å komme deg! Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Også Bally som stort sett er grei! Har jobbet der noen uker om sommeren de siste tre årene, og hvert år er det en dame på over 70 som er med på rideleiren. Hun rir alltid han Husker du hvem instruktøren var? Jeg tror også Bally pleier å være grei. Skylder liksom ikke på noen, hesten får lov til å ha en dårlig dag. Gabor heter vel instruktøren. Syns han er kjempeflink! Bally vøttø. Soppens nemesis. Bra du begynner å komme deg! Haha, jess! Og ja! Det er deilig! Er fortsatt forslått, og jeg merka det bra i går, av all sittinga på tog og Oslo S og Edderkoppen. Men det blir bedre hver dag! Siter
Martine Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Jeg tror også Bally pleier å være grei. Skylder liksom ikke på noen, hesten får lov til å ha en dårlig dag. Gabor heter vel instruktøren. Syns han er kjempeflink! Haha, jess! Og ja! Det er deilig! Er fortsatt forslått, og jeg merka det bra i går, av all sittinga på tog og Oslo S og Edderkoppen. Men det blir bedre hver dag! Alle hester kan oppføre seg teit Gabor er flink ja! Og veldig grei. Også kan man snakke norsk til han, selv om han later som om han ikke forstår Siter
Toril Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Fine Soppedagen,fine Peggyyyyy og fine tv'n Siter
Cattn Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Fine dagen det! Og fine Aloe vera planten! Ja også fine Peggy Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Haha, virker som om Nemi ikke er med, men hun er det, altså! Hun bare pleier som regel å være veldig INNTIL meg, så får aldri noen bilder av henne. Siter
simira Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Haha, virker som om Nemi ikke er med, men hun er det, altså! Hun bare pleier som regel å være veldig INNTIL meg, så får aldri noen bilder av henne. Det er bra! Jeg ble litt usikker på om jeg hadde gått glipp av en tråd om Nemi flytter hjemmefra (eller verre! ), og turte ikke å spørre. Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Det er bra! Jeg ble litt usikker på om jeg hadde gått glipp av en tråd om Nemi flytter hjemmefra (eller verre! ), og turte ikke å spørre. Åja, uff, neida! Nemi lever i beste velgående hos meg, og vi skal på hotell og til Letohallen i helga! Siter
Mud Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Fine bilder:D Peggy er så kul! Lyst på bulldog* sukk* 1 Siter
Recommended Posts