tulip Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 http://www.nvh.no/no/Aktuelt/Nyheter/Ulike-miljofaktorer-kan-pavirke-forekomsten-av-hofteleddsdysplasi-hos-hund/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 oj, interessant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Da kan jeg herved si at border collie oppdrettere gjør en ****** mye dårligere jobb enn belgereoppdrettere, uansett årstid.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 interessant studie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Jeg skal på prøveforelesningen. Det blir interessant 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELH Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Da kan jeg herved si at border collie oppdrettere gjør en ****** mye dårligere jobb enn belgereoppdrettere, uansett årstid.. Belgeroppdrettere trenger kaskje ikke gjøre en like grundig jobb de,i og med at belgern ikke er like disponert. Hvis jeg skal ha labrador, newfoundlanshund, eller noen av de andre rasene i studien skal jeg kjøpe fra en oppdretter på landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Det jeg stusset på var at det ikke ble nevt arvegang, altså om alle foreldrepar var frie el. Benedicte, tar du på deg å ev spørre om det/høre om det nevnes i disputasen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Det jeg stusset på var at det ikke ble nevt arvegang, altså om alle foreldrepar var frie el. Benedicte, tar du på deg å ev spørre om det/høre om det nevnes i disputasen? Will do 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Så interessant ut det hun skrev. Du får gi oss referat Benedicte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Håper hele forskningen blir lagt ut slik at man kan få tilgang fra scienceDirect el.l. snart! Hadde vært spennende å lest mer om det her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Hvor mange hunder var med i studien? Rart at labradoren vår som vokste opp med trapper fra dag en, har AD/HD A/A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Hvor mange hunder var med i studien? Rart at labradoren vår som vokste opp med trapper fra dag en, har AD/HD A/A Nå tar studien, ut i fra det lille som står i artiklen, kun utgangspunkt i oppvekstvilkårenes betyning for utviklingen av HD. For å utvikle HD må den være genetisk disponert for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Hvor mange hunder var med i studien? Ca. 500. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Hvor mange hunder var med i studien? Rart at labradoren vår som vokste opp med trapper fra dag en, har AD/HD A/A 500 hunder, 120 av hver rase. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Veldig interessant. Husker jeg alltid bar valpen i lengre trapper når han var liten, husker jeg fikk mye tilsnakk om at det var helt unødvendig, men da er det tydligvis lurt å ikke la små valper gå mye opp og ned trapper blant annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Det jeg ikke skjønner, er jo at trapper belaster albuene, ikke hoftene mest? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Will do Hei. Er veldig interessert å høre om dette. Fikk du spurt, og vet du om evt doktorarbeidet er offentlig et sted så man kan lese det, helst på norsk? Takk på forhånd for en oppdatering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts