ToneS Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Jeg ble medlem her i 2008 og var aktiv helt til 2010. Siden da har jeg vel tatt en pause, men klarte ikke holde meg borte noe mer (mye pga av de nye Kelpievalpene, gratulerer Jeanette!), så da er jeg tilbake! Siden jeg var sist aktiv her er det kommet to nye hunder i familien, pappa har skaffet seg en Gordon Setter som de trener til jakt og jeg har tatt til meg et nervøst lite tilfelle av en Jack Russel. Hun har blitt utrolig mye bedre siden jeg møtte henne for første gang i sommeren 2011! Tenkte jeg skulle skrive en "presenter deg selv" denne gangen, jeg gjorde jo aldri det i 2008... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Velkommen tilbake! Bor du fortsatt i Oxford? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Heiiiiiiiiiii! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 29. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Ah, jeg har savnet sonen og folkene her inne mer enn jeg innså merker jeg.. Jepp, bor i Oxford enda! Og savner kreka noe helt sinnsykt! Tror jeg kommer hjem til Norge igjen til sommeren, og blir i Norge denne gangen... Men vet jo aldri helt med meg :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Hei, og velkommen tilbake hit. Herlig gjeng med hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts