Gå til innhold
Hundesonen.no

Heller pussig spørsmål..


Bombini
 Share

Recommended Posts

Om å gjere å springe frå lukta, vel.

Nei, Laffen har tendens til det same, straks han er ferdig, spring han av garde. Eg har han stort sett i band, så han kjem jo ikkje langt, men for meg verkar det berre som at han er ferdig med det han skal, og er ivrig etter å kome seg vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leja gjør også sånn, men hun har rakett i rompa type hele tiden og, da. Jeg ler meg ihjel de gangene hun får rakettrompe. Halen mellom beina, ørene bakover og spurte med krummet rygg. DET er teit, det :P

Jeg liker forøvrig teorien om det å springe fra lukta. Den er jo helt logisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir jo lettere i kroppen, derfor løper man vilt rundt etterpå. Om du hadde måtte skikkelig på do i mange timer og endelig gikk så ville du også følt deg lettere og bevegd mer på deg :D

Issi pleier alltid å ta en skikkelig hoppetuss springerunde etter hun har bæsjet, Foxi også. Amiga blir også lettere og mer glad :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøbel GÅR når han bæsjer, han. Så jeg tror han går det fra seg i løpet av den tiden. :lol: Kamar snurrer mange ganger rundt før han gjør noe, så spretter han avgårde og sparker fra seg. Går vi med en hund hver, og begge gjør noe, så får Kamar "the look" mot Pøbel, og byr opp til raptuslek. Ikke alltid morsomt når det er is ute ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuma vil helst ut av syne for meg, så han går gjerne inn i busker for å bajse (slutta å plukke opp når han gjør slikt etter at jeg tråkket i en menneskebajs engang.. er så mange uteliggere her som driter i buskene). Med en gang han er ferdig er det zoom tilbake og forbi meg :P Min teori er at han syner bæsj er ekkelt og vil bort fra den.. litt forsterket av reaksjonen hans om han skulle være så uheldig å ha en hengende igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ikkje med deg, men eg brukar ikkje å sprette opp som ein rakett idet den gode bryt vassflata, for så å stormspurte ut badedøra, ut ytterdøra og ned gata i full raptus...

Jeg ler så jeg griner :lol: :lol: *morsomme bilder i hodet* :lol:

Men godt spørsmål egentlig, har bare tenkt at det er mine som er gærne, så det er godt å se at det er flere :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp klipp* Går vi med en hund hver, og begge gjør noe, så får Kamar "the look" mot Pøbel, og byr opp til raptuslek. Ikke alltid morsomt når det er is ute ...

Det blikket kjenner jeg igjen. Og jeg går som oftes alene med to på tilsammen rund 75 kg hund. Føler ofte på deseperasjonen da når Panda sitter fast rundt livet mitt, og begge krummer ryggen for bølleraptus...bye bye til meg liksom :bye:

Ellers har jeg tenkt at denne adferden kommer av at det er så INNMARI digg å få bæsjet litt, så da må det løpes :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...