Ozzy Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 F.eks når jeg tegna Scooby til deg, så fikk jeg ikke farget hele Scooby fordi jeg ikke hadde mer ink (farge) igjen. Åjaaaa Da skjønner jeg Trodde bare du var lei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 huh,kan man gå tom for farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2012 huh,kan man gå tom for farge? seconded...?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2012 huh,kan man gå tom for farge? Ja, det kan man. Tegner du feil maange ganger og begynner på nytt på samme tegning, eller for detaljert, merker du det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Er det bare jeg som har fått rare ord å velge i mellom? Noen av "ordene" som har dukket opp idag er: I II Orry Rrel Pos K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Er det bare jeg som har fått rare ord å velge i mellom? Noen av "ordene" som har dukket opp idag er: I II Orry Rrel Pos K Det er ett hint om at du har spilt for mye og de er gått tom for ord.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Neeeeei :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Er det bare jeg som har fått rare ord å velge i mellom? Noen av "ordene" som har dukket opp idag er: I II Orry Rrel Pos K Jeg kjenner igjen så mange av ordene, er det også et tegn på at jeg har spilt for mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2012 Jeg er bare bittelitt avhengi, første jeg tenker på når jeg bestiller meg ny telefon er: "Den er sikkert bedre å tegne med!" :D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts