xxx Linda xxx Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 Hei! Jeg er en jente på snart 15 år.... Ble medlem her i dag fordi jeg elsker hunder, og har lyst til å lære mer om dem, og "chatte" m folk som har peiling... selv har jeg hatt (eller familien da) to hunder.... Den første var en blanding mellom engelsk setter og labrador..Hun hat choplin. hun var kjempe snill, og lå ved siden av vogna mi da jeg var liten, og passa på meg.... Hun ble dessverre avlivet for tre-fire år siden pga kreft.... hun var dessuten ganske gammel... Så fikk vi oss en omplasseringshund som het Bonzo! han var en dachs... Dama som hadde hatt ham før, hadde bare latt han være alene og ikke oppdratt han, idet hele tatt... etter et år ga vi han bort til noen veldig snille mennesker fordi mamma orket ikke mer... Det skjedde en del her på d tidspunktet så vi fant ut at d var best.... Mamma og pappa skilte seg... mamma hadde prolaps i ryggen og jeg og broren min var mye alene hjemme m han... og han beit mamma en gang, og mamma stolte ikke lenger på han... det var hundene våre..... i ettertid har jeg hatt 5 marsvin, har tre nå... og planer om et kull.... har også en kanin og et akvarie! alt er bare mitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 Hei og velkommen til forumet her! 8) Håper du vil trives og lære mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 Velkommen!! Håper du vil like deg på verdens beste hundeforum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 Hei velkommen til. Altid koseligt og se nye folk her inne. Er der noe du lurer på, som bilde indsetning og lign da er det bare og spørre meg eller noen av moderatoerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 Hei hei Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 Hei og hå Linda! Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 Velkommen hit Altid hyggelig med nye medlemmer :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 Velkommen inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 velkommen velkommen!! håper du vil trives og lære mye her:)det gjør ivertfall jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 Heisann! Velkommen skal du være! Her er det veldig mange hyggelige mennesker og det beste av alt er at alle elsker hunder. Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 vellkommen til dette forumet da håper du vil trives. =D> Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx Linda xxx Skrevet 27. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 hei! Takk for alle velkommener, (hvis man kan si d?? ) koselig at folk er så hyggelige!!! kommer sikkert til å trives hvis alle er så hyggelige som dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 VELKOMMEN SKAL DERE VÆRE HILSEN MICHELLE & ASKEPOTT Jente 22 og chihuahua jente 4mnd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar