Gå til innhold
Hundesonen.no

Heizann!

xxx Linda xxx

Recommended Posts

Hei!

Jeg er en jente på snart 15 år.... Ble medlem her i dag fordi jeg elsker hunder, og har lyst til å lære mer om dem, og "chatte" m folk som har peiling...

selv har jeg hatt (eller familien da) to hunder....

Den første var en blanding mellom engelsk setter og labrador..Hun hat choplin. hun var kjempe snill, og lå ved siden av vogna mi da jeg var liten, og passa på meg.... Hun ble dessverre avlivet for tre-fire år siden pga kreft.... hun var dessuten ganske gammel...

Så fikk vi oss en omplasseringshund som het Bonzo! han var en dachs... Dama som hadde hatt ham før, hadde bare latt han være alene og ikke oppdratt han, idet hele tatt...

etter et år ga vi han bort til noen veldig snille mennesker fordi mamma orket ikke mer... Det skjedde en del her på d tidspunktet så vi fant ut at d var best.... Mamma og pappa skilte seg... mamma hadde prolaps i ryggen og jeg og broren min var mye alene hjemme m han... og han beit mamma en gang, og mamma stolte ikke lenger på han...

det var hundene våre..... i ettertid har jeg hatt 5 marsvin, har tre nå... og planer om et kull.... har også en kanin og et akvarie! alt er bare mitt!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...