Gå til innhold
Hundesonen.no

Passe Snuskeslasken, i morgen og generelt.


Guest Kåre Lise
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

Hei, jeg sku gjerne hatt noen til å passe Snusken ved behov.

Nå først i morgen søndag da jeg enda ikke får no konkret svar fra de jeg har spurt. :angry: Fortrinnsvis lokalt Nøtterøy, Tbg. Akkurat i morgen kan jeg ev. levere han på strekningen Nøtterøy-Tønsberg-Bærum. Det gjelder da fra morgen til kveld.

Snusken er veldig grei med folk og barn, indoktrinert sunt næringsvett og kan manipulere også for å få kos. Det beste er om han kan flørte og leke med tisper hva angår å omgåes andre hunder. Han går overrens med hanner om man jobber litt med de men tisper er absolutt å foretrekke. Litt opp til hver enkelt dette og jeg kan ev. levere med bur om man vil ha muligheten til å holde de adskilt. Jada, jeg er mr.evil. :blink:

Takk, og utover dette med i morgen på kort varsel er jeg veldig interessert i å få kontakt med flere som kan ha han til tider, jeg har ikke så mange å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg er mr.evil. :blink:

:lol:

Kan ta kontakt med deg når jeg har flyttet til Bærum fast (Mai/Juni). For øyeblikket er jeg sånn pakksame/nomade/hjemløs/vandrer (insert synonym with varying degree of value) - så det blir litt vanskelig nå, hehe. Har ei tispe, som ikke lar seg jokke på uten å si tydelig i fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...