tulip Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Jeg har bare kjøpt vom Aha. Hva blir variasjonen i forhold til vom fra VOH? Bortsett fra prisen, den var jo finfin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Jeg har kjøpt den med korn, den grønne. Never again! Det var mye møkk som kom ut og det lukta ikke godt. Jeg har ikke sett den gule i MyOne på Nordby. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Aha. Hva blir variasjonen i forhold til vom fra VOH? Bortsett fra prisen, den var jo finfin Du kan jo sende en mail til dem for innhold av Klassfoder, og så kan du sammenligne De svarer raskt på mail. Uansett, jeg hadde nok ikke byttet ut V&H for Klassfoder (ikke vommen heller)... det er kun som en liten variasjon til dyret mitt akkurat som når jeg kjøper gobiten-boksene eller bruker mye mer rått kjøtt og kre men det er V&H som gjelder her i hvert fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Vommen deres er jo ikke tilsatt vitaminer, så det er ikke noe fullverdig fór i så måte. Vommen til V&H er vitaminisert så vidt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Har de tørrfôr på MyOne på Nordby? Står ikke noe på nettsiden deres... vi bruker for tiden Robur som jo er svensk, så håp om å få kjøpt det rimeligere der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 MyOne har tørrfôr ja. Men husker ikke hvilke merker de har inne. Dessverre har den butikken tapt seg noe veldig med årene. Da de kom, var de store på hund også. Og hadde masse utstyr, men det blir bare mer og mer dominert av hest der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Ok, satser på at de har Robur da, og litt godbiter og sånt. Hundeutstyr har vi nok av. Takk for update. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Nok hundeutstyr??? Jai ikke forstå, snakk med fetter! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Har de tørrfôr på MyOne på Nordby? Står ikke noe på nettsiden deres... vi bruker for tiden Robur som jo er svensk, så håp om å få kjøpt det rimeligere der... Ja de selger Tørrfor. Har de store merkene iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Jeg fant ikke noe dyrebutikk på Nordby jeg(var der i sommer)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Jeg fant ikke noe dyrebutikk på Nordby jeg(var der i sommer)? http://nordby.se/shop/seeshopspage/82 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Jeg fant ikke noe dyrebutikk på Nordby jeg(var der i sommer)? den ligger rett ovenfor rusta, vært der i mange år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 den ligger rett ovenfor rusta, vært der i mange år Dritt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts