Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielle LP konkurranser


HeraHiromi
 Share

Recommended Posts

Noen som vet om uoffisielle LP konkurranser våren 2012?

Jeg har hatt som mål lenge å starte LP kl 1, men nervene og en ukonsentrert hund har gjort at jeg ikke tør

:(

har deltatt på to uoffisielle tidligere, det er liksom ikke så skummelt da.

Noen tips? Helst i Rogaland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dalane hundeklubb har en 26 febr. Det er siste gang i en vintercup egentlig, men du kan jo starte for det :D

Da er vi på runderingskurs! Hadde egentlig planer om å starte noen av de helgene Dalane hadde, men så kom det noe i veien hele tiden. Typisk :rolleyes2: Vi trenger seriøst konkurransetrening... både jeg og dyret er elendige under press :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hadde jeg vært ei nær venninne av deg, så hadde jeg funnet en uformell konkurranse og meldt deg på.

Og når du hadde fullført, så hadde jeg sagt "Gratulerer, du har bestått din første formelle konkurranse!"

Også hadde du innsett at jeg hadde lurt deg så du ikke feiga ut.

Men siden jeg ikke er en bekjent engang er alt jeg kan gjøre å si; Hopp i det! Går så bra, atte :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

I stedet for å lage ny tråd dytter jeg litt på denne her, jeg :)

Noen som vet om det skal arrangeres uoffisielle LP-konkurranser (kl 1) våren/sommeren 2013, sentralt østlandsområde? Vi er startklare sånn ca 1 mai, er planen :)

Det ryktes om plan om å arrangere uoff. stevne på Lahaugmoen Hundesenter i løpet av mai, som vil bli åpent for andre enn kursdeltakere dersom det blir plass.

Andre rykter/bekreftede planer..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å lage ny tråd dytter jeg litt på denne her, jeg :)

Noen som vet om det skal arrangeres uoffisielle LP-konkurranser (kl 1) våren/sommeren 2013, sentralt østlandsområde? Vi er startklare sånn ca 1 mai, er planen :)

Det ryktes om plan om å arrangere uoff. stevne på Lahaugmoen Hundesenter i løpet av mai, som vil bli åpent for andre enn kursdeltakere dersom det blir plass.

Andre rykter/bekreftede planer..?

Kanskje litt langt unna men vet det er en i Rakkestad i mars. Tror det var 16. mars. Er det for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det fult alt a? Jeg ble invitert til en event på fbook som ble full før jeg rakk å melde på :P

Hvis det er den vi arrangerer så er den i Skiptvet og ja den er full :P hehe Hørte bare at Rakkestad hundeklubb skulle ha et i mars :) Tror ikke de har begynt å invitere enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...