vannmann Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Som overskriften sier lurer jeg på om noen skal på NKK Bergen, da jeg trenger noen til å ta med en liten ting fra Bergen til Buskerud/Akershus. Jeg skal desverre ikke på NKK Bergen selv, å skulle gjerne ha transportert denne lille tingen nedover hit til meg. Har bil så det er ikke noen problem å avhente hos deg! Anyone? Håper på positivt svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Når er det? (noen er i Bergen uten at det er planlagt ut fra utstillingsdatoer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vannmann Skrevet 28. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Vel tingen kan hentes i bergen når som helst vil jeg tro, etter avtale. Husker ikke når nkk Bergen er, men hovedsaken er at jeg ønsker å få tingen nedover med noen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts