Gå til innhold
Hundesonen.no

Får vi Hundesonen via tapatalk snart?


Recommended Posts

Er det noen som får forumet til å fungere med den siden som kommer opp automatisk på iPhone/iPad da? Jeg har store problemer med den og får f.eks ikke trykket meg direkte til siste post. Må bla page for page bakover.

En liten promille er nok en høy underdrivelse, mtp hvor mange som eier en iPhone/smart-telefon og nettbrett, så vil jeg tro andelen som besøker forumet gjennom slike "plattformer" er høy. Men det får vi vel heller ikke vite, for statistikken ligger vel i hendene på denne umulig-to-reach Espen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke telefonnummeret til Espen, og det er for mange som heter det samme i samme området til at vi kan begynne å sende sms til alle sammen :P Vi har han på Facebook, men han har "sperret ute" mange fra Hundesonen så det går f.eks ikke an å sende ham melding der.

Vi har også prøvd å komme i kontakt med han gjennom kjæresten hans som er medlem på forumet, løfter ble laget men ikke holdt.

Moderator IW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av ren nysgjerrighet: er det virkelig ingen på dette forumet som noen sinne har hatt rent FYSISK kontakt med denne Espen da? Noen må da vite hvem han er? Og er det ikke "slightly suspicious" at han bare forsvinner sånn, bare for å dra en parallell .... hadde han vært oppdretter så hadde vel alle hylt "useriøs" på første forsøk? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han skal være så teit kan han vel "gi" fra seg forumet til noen som faktisk har interesse av å drive det, i det minste.

Da må man jo faktisk få tak i han :D

Alle moderatorene har prøvd og vi har prøvd å få medlemmer også til og vi får ikke svar så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart deg flere ganger, og jeg kan gjenta beskjeden:

Espen er ikke til å få tak i, det er han sitt ansvar. Frem til det blir det ikke lagt inn. Og vi prøver jevnlig å få tak i han :)

Det har jeg ikke fått med meg før :P

Så eier av forumet er borte? Om man ikke får tak i han, så kan det i verste tilfelle bety forumets død?? (kriiiiise) :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han skal være så teit kan han vel "gi" fra seg forumet til noen som faktisk har interesse av å drive det, i det minste.

Neida, for han tjener jo penger på det vet du! Alle klikk vi gjør innom her (og særlig på hundesonen.no-portalen/forsiden) genererer penger rett i lomma på Espen (Hermansen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke telefonnummeret til Espen, og det er for mange som heter det samme i samme området til at vi kan begynne å sende sms til alle sammen :P

Tenkte jeg bare skulle sjekke ut jeg, og jeg finner ET telefonnr i navnet hans der som han bor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flere med det navnet som bor i Oslo, hvordan kan man være sikker på at man finner rett mann?

Kanskje ikke så mye til hjelp. Men i følge gulesider er det 3 (om man ikke regner med den personen uten adresse) med det navnet som bor i Oslo.

Den ene er knyttet til c/o veidekke ASA, noe jeg antar Espen vi leter etter ikke er.

Den andre er IT-konsulent, noe jeg heller ikke tror han er (på linkedin er det også registert flere personer med samme navn bosatt i Oslo, deriblandt en som jobber som IT-konsulent for Aker solutiouns, antar at det er samme person som på gulesider, og en som jobber som web konsulent og web totalservice, som jeg regner med er han) *Leke detektiv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...