rottmaneier Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Ååååja, jeg trodde jeg endelig kunne si noe om gårdshunder som du kanskje ikke visste Jeg vet ALT en hver gårdshund foretar seg her i Norge, sverige og danmark til en hver tid! Hahaha (ok da... Jeg så det på face.. ) Siter
trevi Skrevet 3. April 2012 Rapporter Skrevet 3. April 2012 Filefjell er det beste å kjøre dersom føret er usikkert. Minst mulig stigninger, og mindre trafikk, og sjeldent stengt. På sommerstid spiller det egentlig ingen rolle, da er det bare å kjøre den veien som er "best vei", og da tar jeg som regel Hemsedal. Siter
Bikipile Skrevet 3. April 2012 Rapporter Skrevet 3. April 2012 Her blir det vidda, eller Hol-Aurland. Det er jo "rett borti høgget" her, så da er jo det greiest. Må så klart se ann været, i helga var veiene stengt pga vind og føyke. Og ellers detter det av hår på Lexi konstant. Er veldig spent på hvordan hun ser ut etter en tur i dusjen Siter
HHC Skrevet 3. April 2012 Rapporter Skrevet 3. April 2012 Vi kommer nok til å kjøre Hemsedal om den veien er åpen SFX. Jeg skal møte reisefølget på Gol, så det er vel enklest Siter
SFX Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Nå har bilen fått reparert elendige bremser og er ellers gjort reiseklar - fra verkstedets side. Fylle spylervæske og drivstoff, støvsuge burene, brenne noen CD'er, finne NAF-boka, koble til GPS'en og plassere nista trygt i passasjersetet - så er vi klare. Jeg gleder meg, har ikke kjørt i den delen av Norge før, så jeg håper på pent kjørevær og scenic moments. Og et par cert, præhæhæhæ! 4 Siter
Monica123 Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Æsj fikk vite nå at dommeren på lundehund er sinnsykt nøye på bitt og tenner..Håper han har satt seg inn i standaren. Men gleder meg til jente turen da over fjellet Siter
patricia Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Jeg har vært flere ganger i Bergen gjennom eksjobben, men fløy alltid - jeg har aldri kjørt dit. Så da er spørsmålet: Hva er beste kjørerute fra Gardermoen langs veien? Jeg forventer minst tre ulike ruter og preferanser, som kommer til å frustrere og irritere meg fram til jeg setter meg i bilen og bare følger GPS'en med mindre noen av dere er overbevisende. Jeg har ikke skiftet til sommerdekk enda, om det har noe å si - tenkte å vente med det til etter Bergen fall-i-fall. Fra Gardermoen kjører du over haugen til Jevnaker, tar inn på E16 og strake veien over Filefjell. Absolutt kortest og greiest vei. 1 Siter
lucy Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Noen som har noen ide om hvor mye det koster med øyelysing på utstilling... Siter
xxx12345 Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Ca det samme som hos veterinær - 8-900,- Siter
lucy Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Ca det samme som hos veterinær - 8-900,- Takk Siter
mnika Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Eg skal nedover og slåss med Stine i jr-klassa;) ...men kun søndagen Siter
xxx12345 Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Hvor lang tid tar det å kjøre fra sentrum og opp til hallen? Når bør man være der for å unngå fullstendig kaos? Siter
Bananen Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Hvor lang tid tar det å kjøre fra sentrum og opp til hallen? Når bør man være der for å unngå fullstendig kaos? Ca. 10 min, tenker jeg (om du kjører, selvsagt, ikke buss ...). Med vanlig trafikk. Nå er det ikke lenge igjen til vi toger avgårde! Siter
mokken Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Hvor lang tid tar det å kjøre fra sentrum og opp til hallen? Når bør man være der for å unngå fullstendig kaos? 10-12 min ca og grytidlig.... Mtp "normalt parkeringskaos" ville jeg vært der rundt 7. Siter
Bellare Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Nokon som veit om ein kan betale med kort for øyenlysinga, eller er det kun kontant? Siter
HHC Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Hvor lang tid tar det å kjøre fra sentrum og opp til hallen? Når bør man være der for å unngå fullstendig kaos? Dobbelt så tidlig som det du opprinnelig tenker. Guuud den parkeringa ble noe dritt etter fotballbanen kom Siter
xxx12345 Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Vi satser på å kjøre 7, være der ca kvart over og håper å finne en plass da... Siter
HHC Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Vi satser på å kjøre 7, være der ca kvart over og håper å finne en plass da... De åpner ikke hallen før 8, med mindre de satser på hyggelighetsprisen i år - verdt å nevne Siter
Benedicte Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Prøver meg igjen: om noen har plass til Tia/Cita, evt begge to (evt oss alle fire, vi tar ikke så stor plass ) eller bare en bag på søndag/mandag fra Bergen-Oslo så rop ut! Siter
laikamor Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Lurer på om det er noen som hadde hatt plass til meg opp til utstillingen? Begge dagene. Må være der senest 08.30. Kan komme meg inn til Bergen selv, eller hoppe av bussen mellom Os og Bergen.... Hvertfall lørdagen hadde vært supert, da jeg ikke aner hvor det er, og sliter med å finne frem med buss Skal være skriver for Anne Chatrine Edoff. Siter
Stine Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Nå angrer jeg på at vi ikke skal, abstinenser Siter
MegaMarie Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Hvor lang tid tar det å kjøre fra sentrum og opp til hallen? Når bør man være der for å unngå fullstendig kaos? Klokken 7? Overdriver ikke dere litt ? Jeg mener ihvertfall å ha vært der litt før 9 og det har gått fint. Men kanskje jeg husker feil. Kanskje jeg var der 11 Eller kanskje jeg blander utstilling.. Nei, dette ble tull. Jeg kommer ihvertfall til å kjøre slik at jeg er der ca halv 9 bare. Men vi skal ikke rekke å stille noe da, bare å se noe Siter
lucy Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Lurer på om det er noen som hadde hatt plass til meg opp til utstillingen? Begge dagene. Må være der senest 08.30. Kan komme meg inn til Bergen selv, eller hoppe av bussen mellom Os og Bergen.... Hvertfall lørdagen hadde vært supert, da jeg ikke aner hvor det er, og sliter med å finne frem med buss Skal være skriver for Anne Chatrine Edoff. Om du kan hoppe av på Nesttun kan jeg plukke deg opp på søndag i hvert fall Skal vaere skriver selv, men kun søndag. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.