rottmaneier Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Melder på alle tre på mandag Det blir litt forandring i planene.. Sambo skal stille ut seg selv () og det er selvfølgelig denne helgen.. Så han får ikke blitt med, og da må jeg dra alene! Håper virkelig jeg finner noen som gidder å bli med meg, for jeg har aldri kjørt til Bergen, og vi må kjøre natt til lørdag mest sannsynlig.. Ikke koselig å gjøre det alene iallefall.. Siter
Emilie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Vi også, iiik, og jeg som IKKE kan stille hund, heldigvis er hundens eier enda dårligere stilt enn meg der Siter
Bananen Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Dere som skal overnatte i Bergen hvor skal dere sove? Høres ut som ting begynner og fylles opp og jeg er jo ikke kjent for 5 øre.. Svigerfar. Og Yodeloo har meldt på Kamar. Ågotnes Hotell har jeg hørt tillater hunder, men jeg vet ikke. Det er ikke så innmari langt fra Bønes heller. Men jeg aner ikke hvordan det er med bussforbindelser og sånn, så det kunne kanskje vært lurt å finne noe nærmere om du ikke kjører? Siter
Emilie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Svigerfar. Og Yodeloo har meldt på Kamar. Ågotnes Hotell har jeg hørt tillater hunder, men jeg vet ikke. Det er ikke så innmari langt fra Bønes heller. Men jeg aner ikke hvordan det er med bussforbindelser og sånn, så det kunne kanskje vært lurt å finne noe nærmere om du ikke kjører? Jeg kan bare si med en gang, at bussforbindelsene mellom Ågotnes og Bønes kan man bare glemme. Har bodd på Ågotnes og man er HELDIG om ting klaffer med bussen inn til sentrum i ukedagene :/ 1 Siter
rottmaneier Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Da har jeg fått med meg reisefølge, min kjære mor Vi overnatter på P-Hotels Bergen Siter
trevi Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Jeg kommer, og det er 3 fra siste kullet mitt (1 hannhund, 2 tisper) som debuterer som juniorer, så tar det som trening Skal også mest sannsynlig stille "minstejenta" her hjemme (blir litt feil egentlig, selv om hun er minst på innsiden, så er hun størst på utsiiden ), Perla, som blir 18 mnd i april så hun stiller vel i unghundklassen. Siter
Emilie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Ble litt revet med her, og har nå meldt på malamute og schæfer, hvor det er MEG som stiller begge deler. Krysser fingrene for at det ikke krasjer. Siter
laikamor Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Skal med klassen en av dagene Bare for å se på da... Siter
HHC Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Jeg vil stille alle selv! Men om jeg ikke rekker det så er HHC min faste vorstehhundhandler, hvis hun skal dit da, men takk allikevel Åh, er jeg fast altså? Hørt noe mer angående dommeren? Dersom noen tilfeldigvis skulle ha lyst på selskap fra østlandet og over (bare putt på penger, så slutter jeg aldri å snakke) så rop ut. Jeg har fått tilbud om å stille 2 hunder som står for champ. men tror ikke jeg kan ta meg rå til flybilletter. Spleiser såklart litt på bensin om det skulle bli aktuelt Siter
Benedicte Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Åh, er jeg fast altså? Hørt noe mer angående dommeren? Hehe, ja, det er du! Så vet du det! Og oppdretter kjenner dessverre ikke noe til dommeren heller... Siter
HHC Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Hehe, ja, det er du! Så vet du det! Og oppdretter kjenner dessverre ikke noe til dommeren heller... Æsj - jeg kjenner til henne, men bare på andre raser (og de er i gr 8)..... Siter
lucy Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Jeg jobber på et sted i sentrum som tillater hund: http://www.jacobsber...apartamentHotel Mener det i april er 890kr natten for to pers i dobbelrom, bad og lite kjøkken på rommet. Tror ikke vi pleier ta ekstra for hund. Anbefaler og ringe og bestille, ikke bestille på nett. Stedet ligger rett over veien for Marken Gjestehus, ser noen skulle bo der Ellers skal jeg ikke stille, men planlegger å ta med meg gutten min og se på eurasierne på lørdagen. Siter
Caroline Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Jeg skal med Avalon og Ella, og Monica er med meg (med Tindra og Arla), MEN vi finner ikke overnatting, for alt er fullt. Noen tips, eller noen som evt. har ledig plass i hytte e.l.? Jeg er lite på nett, så det er best å kontakte Monica Siter
SandyEyeCandy Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Jeg skal med Avalon og Ella, og Monica er med meg (med Tindra og Arla), MEN vi finner ikke overnatting, for alt er fullt. Noen tips, eller noen som evt. har ledig plass i hytte e.l.? Jeg er lite på nett, så det er best å kontakte Monica Dere kan jo sjekke ut den som blei lenka opp lengre oppe: http://www.jacobsbergen.no/no/web/static/index/id/apartamentHotel (Også sendt til Monica). Siter
rottmaneier Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 hvis du går inn på visitbergen.no så er det flere hoteller ledige Siter
Bikipile Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Lexi er meldt på nå, men er veldig spent på hvordan pelsen ser ut i midten av april. Men bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort Gleder meg allerede Siter
Fjollebolle Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Jeg stiller Luno og Jolie, Nemi er fullstendig nedrøytet så hun får holde seg hjemme.. Strengt har ikke Luno så mye pels heller, men du ser det mindre på ham og han mangler bare storcertet så da må vi jo prøve. Voksendebut for Jolie, så det blir spennende =))! Siter
HHC Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Jeg har ordna hotell og prøver fortsatt å komme meg over Siter
Benedicte Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 Om noen av dere har plass til meg + 1-2 hunder fra Bergen-Oslo-området så si fra Trenger bare skyss hjem. Sting er forøvrig dobbeltbooket den helgen, for han er også påmeldt til Geiloprøven. Heldigvis stiller han søndag på NKK Bergen, og prøven er tre-dagers, og sjansene for at han går videre til søndag på Geiloprøven er ganske liten. 1 Siter
xxx12345 Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Da har jeg klart å finne ut av 4 andre svartinger påmeldt, og noen som ikke er påmeldt. Ser ikke ut til at det blir 50 påmeldte selv om jeg har meldt på Siter
xxx12345 Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 PM: http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=121003 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.