Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Det er ikke alle som er velsignet med/har tatt seg råd til smartphone, så dermed er det heller ikke alle som har tilgang til Wordfeud. Sånne som meg, som elsker Scrabble, har derfor blitt medlem på ordspill.no i stedet. Nå spiller jeg bare mot randoms, men det kunne vært gøy å spille mot folk jeg kjenner/vet av også! Så derfor: Bli medlem og legg meg til som venn. :aww:

Jeg kaller meg ingvildbs der inne. :)

Skrevet

Det der var jo fryktelig klønete, egentlig. :P Man må være i samme spillrom samtidig for å kunne invitere hverandre og spille sammen med bestemte brukere (tror jeg? Virket i alle fall sånn). Hva om vi sier at Flodhesten er fast spillrom for soniser? Så hvis man vil spille sammen med noen andre soniser kan man gå inn i det spillrommet og se om man finner noen der?

Skrevet

Det der var jo fryktelig klønete, egentlig. :P Man må være i samme spillrom samtidig for å kunne invitere hverandre og spille sammen med bestemte brukere (tror jeg? Virket i alle fall sånn). Hva om vi sier at Flodhesten er fast spillrom for soniser? Så hvis man vil spille sammen med noen andre soniser kan man gå inn i det spillrommet og se om man finner noen der?

La deg til og tar meg en tur inn til flodhesten nå :lol:

Skrevet

Dumme, dumme spill! Mannen og jeg har dilla og i dag har vi for andre kvelden på rad spilt til altfor sent. Dog er jeg litt happy for jeg vant alle 3 rundene!