simira Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Råfôrere og andre billig-shoppere. Coop Obs har 10kr-tilbud på en god del varer denne uken, og vi fant blant annet grillbein til 10 kr/kg. Synd det var ganske fullt i fryseren siden vi fikk levert V&H på døra i ettermiddag, men vi tok ihvertfall med et par. En del billig annet også, kjøttboller til 30 kr kg, noe kylling mm.
pippin Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Hvor er OBS i Oslo? Skulle gjeeeerne hatt det der altså! Billig! EDIT: Økern ja! Hmmmmm
soelvd Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Kanskje vi burde hatt en egen tråd for sånt som dette? Gode tilbud på rått kjøtt på butikk?
HeleneFS Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Kanskje vi burde hatt en egen tråd for sånt som dette? Gode tilbud på rått kjøtt på butikk? NEIIIIII fryseren min hakke plass til mer
Marthe Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Kanskje vi burde hatt en egen tråd for sånt som dette? Gode tilbud på rått kjøtt på butikk? Vi hadde en egen tråd ang. slike tilbud
pippin Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Har heller ikke plass... Egentlig.. Men det skal jeg få til! Har 2 kg kyllingvinger, en høne og lammeside liggende i kombiskapet. Altså en skuff Og imorra skal jeg hente en HEL geiteunge.. Og har jo egentlig ikke plass til DEN engang Men herregud, SÅ gode tilbud GJØR jeg plass til altså
soelvd Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Vi hadde en egen tråd ang. slike tilbud For seint for min del, haha. jeg klarte ikke søke den opp, men så er ikke søkeegenskapene mine helt på topp heller
Mirai Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 http://hundesonen.no/forum/topic/59115-kjoett-og-beintraaden-pluss-annet-snacks-har-du-sett-no-billig/
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar