Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff Nøtterøy


Linda=D
 Share

Recommended Posts

Nei var det da.. ? :no: Ble liksom aldri noe mer sist.. Jeg og Kite snakket litt om å få til en fast trening her på øya men ble aldri noe mer, det er kanskje letter å få med flere på fastlandet selvom det er ett nederlag.. :P Jeg er fortsatt åpen for trening jeg. Vi kom vel egentlig så langt som at vi ble enig om at det beste for å få til en treningsgruppe er å sette en fast ukedag og ta det derfra, så står det vel litt på å finne en plass. Ble det ikke nevnt noe om messehallområdet i den andre tråden? Ble kanskje litt hulter til bulter dette men virker jo være flere som er interessert og mulig få til noe..

Ah, okei :) Messeområde funker jo veldig fint, der er det jo mange steder å trene etter det jeg vet. Fredager passer veldig fint for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hvordan skal du komme deg dit?

Uff ja.. Hvis jeg bare hadde hatt en snill samboer som ville vært med meg og kunne kjørt meg... Vi kan nesten når som helst bortsett fra i vanlig arbeidstid på hverdager (for da er de snille sa

Og ikke mandag og torsdag! Foppall! Jeg skal seg som hør og bør stå for all smalltalk.

Posted Images

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...