Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 11.-12. februar 2012


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vet ikke hva jeg skal si! Jeg har ventet leeenge på telefon fra Yodel i dag (nysgjerrig sjel, vettu!), og jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal si! Kamaren slo til og ble Best In Show, første pla

I dag har vært en veldig fin dag - Foenix ble BIR valp! Hele to bernere påmeldt, men med knallkritikk og masse lovord fra dommeren i flere omganger verdsetter jeg dagens rosett veldig høyt. BIS-fin

Kamar er vakker han! Dagens vakreste faktisk- helt subjektivt! Kritikk: "8 mnd. Endelig en basenji som ikke er for stor! Herlig hode, smukk hals, sterk rygg, korr. hale, utm. kropp, velvinklet &a

Posted Images

Gratulerer til alle som er fornøyde! :)

Oliver ble 2 beste hannhund i dag også. Dette er tredje gangen han stiller i championklassen og tredje gangen han blir 2bhk.. Alle gode ting er fire, eller? :aww:

Tusen takk til Benedicte som stilte han for meg både i går og i dag!

Fredrik ble ikke plassert i championklassen i dag, han hadde nemlig rottweilerhode, så vi prøver oss heller i den rasen neste gang, kanskje vi har bedre lykke der? :D

Stilte også Bella i dag og er veldig fornøyd med andreplass i åpen med ck! Dommer syntes hun var en flott tispe, men var for løs både fram og bak i bevegelse, derfor sto vi der vi sto. Men siden han likte henne så godt så ville han likevel gi henne en ck. Jeg liker at folk liker prinsessa mi jeg :wub:

Og hun var så gøy å stille i dag! Hun er veldig opp og ned når det gjelder utstilling, og ofte er det mer "pes" enn glede å stille, fordi hun bare henger i ringen og ikke shower for 5 flate øre. Men de gangene det klaffer så er det en sann fryd å stille henne, og det er så innmari gøy! :D

Så alt i alt er vi veldig fornøyde med helgen!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du Stine, både du og jentene dine ser fabelaktige ut på bildene, og pene i tøyet er dere alle tre :) Og så hyggelige tilbakemeldinger fra dommer (Torbjørn Skaar?) da, den skal du suge på leeeeenge.

Tusen takk, søte du!

Ja, dommer er Torbjörn Skaar - jeg var litt skeptisk fordi ingen svenske dommere har likt X'en før, han har bare dømt rasen én gang før i Sverige, og jeg ante ikke noe om hva han ville ha. Så vi stilte med helt blanke kort, men liker hvordan kortene ble til slutt!

Hun ser nydelig ut :wub: Håper jeg får truffet dere i Bergen!

Takk! Planen er å være der ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en veldig fin dag - Foenix ble BIR valp! Hele to bernere påmeldt, men med knallkritikk og masse lovord fra dommeren i flere omganger verdsetter jeg dagens rosett veldig høyt.

Da jeg kom inn med X'en i ringen, spurte dommer om den var mor til valpen min, og det måtte jeg jo bekrefte at hun var. Da jeg kom for å hente kritikkene deres etterpå, sa dommer at jeg måtte fortsette som jeg gjorde, og beholde den gode typen jeg hadde fått til :icon_redface: Han ønsket oss lykke til videre, og sa han likte valpen min veldig godt.

Herregud, dette var sinnssykt gøy å høre! Gratulerer så masse med verdens fines Foexen! :wub:

426473_377129135647635_100000516542715_1439690_37418050_n.jpg

Hun har blitt så utrolig voksen og flott bare siden vi var i Göteborg! :wub: Jeg gleder meg til juniordebuten, altså!

Også ble jeg litt snurt- når jeg ble BIS fikk jeg ikke en gang en BIS-rosett! Det var visst en feil, men veldig dårlig læll. Fikk en stoooor pokal, da! :D

Jeg har ikke fått sagt noe enda, men fy flatern: Grattis med BIS, altså! :banana::cheer:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette var sinnssykt gøy å høre! Gratulerer så masse med verdens fines Foexen! :wub:

Hun har blitt så utrolig voksen og flott bare siden vi var i Göteborg! :wub: Jeg gleder meg til juniordebuten, altså!

Tusen takk! Jeg ser det ikke selv på henne, men bildene gir meg tro på at hun er en lovende valp :D

Og det er helt absurd å sammenligne bilder og se hvordan hun utvikles, modnes, mister valpetrekk og gror til foran meg. Jeg ser det selvfølgelig ikke selv dag for dag, men jeg glemmer hvordan hun så ut, det er som om hun alltid har sett ut slik hun ser ut nå.

Jeg gleder meg selv til å få stilt henne som junior, hun virker så harmonisk og elegant og velgående, jeg håper det holder seg slik.

Men jeg håper også at hun beholder en del av sin valpete iver og lykke over livet lenge lenge :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, vi hadde virkelig ikke helgen vår. Men sånt skjer noen ganger :lol: Vi koset oss og hadde en utrolig hyggelig helg hos Kensington Gate og jeg gleder meg allerede til neste helg!

429611_3336388249157_1252118398_3462901_1188938913_n.jpg

430012_10150590850015256_766815255_8841433_1571646557_n.jpg

Gratulerer så mye til alle sammen som har fått resultater de er fornøyde med, og en spesielt gratulasjon til Kamar, Yodel og Ane med BIS!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagens resuøltater også, og spesielt til Stine med gode lovord om oppdrettet :ahappy:

Det er forøvrig ikke greit å skippe gruppene i valp, og Sindre blir mannen å holde seg inne med om man vil ha det slik man ønsker på en utstillingsarena om 20-30 år *flir*

Han lar seg lett bestikke med is nå- kanskje ikke like lett om 20-30 år? *fnis*

Ikke rosett??? Ærlig talt, jeg håper det er en flau forglemmelse.

Nope- bare se på bildet. Nada rosett. Jeg spurte etterpå, for jeg syntes at det var så merkelig, men det var rett. Ingen rosett. De hadde mistet den tror jeg? Jeg spurte om de da ikke kunne bestille ny og ettersende, og det skulle de "tenke på".

Og har bare lyst til å si at både Yodel-damen og SFX-Stine har kjempefine klær på seg på seg! :)

Åh, takk -så koselig sagt! Jeg er litt lei dresser nå kjenner jeg. Jeg er litt mer sånn flagrende type *ler*

Du har så pene jenter SFX, og Lill- du ser også smashing ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, vi hadde virkelig ikke helgen vår. Men sånt skjer noen ganger :lol: Vi koset oss og hadde en utrolig hyggelig helg hos Kensington Gate og jeg gleder meg allerede til neste helg!

429611_3336388249157_1252118398_3462901_1188938913_n.jpg

430012_10150590850015256_766815255_8841433_1571646557_n.jpg

Gratulerer så mye til alle sammen som har fått resultater de er fornøyde med, og en spesielt gratulasjon til Kamar, Yodel og Ane med BIS!

Signerer Sandra! Nydelig drakt! :wub: Hvor har du kjøpt den? Akkurat den fargen jeg vil ha. Men nå ser det ut til at det blir en annen grønn på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fy flaten for ei lekker handlersnuppe! Sånn drakt vil jeg også ha! Og helst se like fin ut i...

Det kommenterte jeg også til Lill - den var lekker!

Nope- bare se på bildet. Nada rosett. Jeg spurte etterpå, for jeg syntes at det var så merkelig, men det var rett. Ingen rosett. De hadde mistet den tror jeg? Jeg spurte om de da ikke kunne bestille ny og ettersende, og det skulle de "tenke på".

Du fikk en diger pokal, i det minste - men det er stas med rosetter...

Du har så pene jenter SFX, og Lill- du ser også smashing ut!

Tusen takk! Jeg er spent på hvordan Lykkeliten utvikler seg videre, og håper vi kan ha litt moro i ringen framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Alle de fine sonenhundene vi har - gratulerer så mye alle sammen! :D

Jeg sender så klart en ekstra stor gratulasjon til Kamar med oppdretter/eier og alle andre innvolverte. Den valpen der har sjarmert meg så til de grader, til tross for at han syntes jeg var superekkel til tider :lol:

SFX; Så kjempe morsomt å få slike komplimenter fra dommeren da! :) Man setter så stor pris på når de tar seg tid til å si slike ting ;)

Kan jeg forresten stjele den drakta, Lill - rålekker både i seg selv og på deg ;)

EDIT; Ikke ok med økt påmelding for parkering, ikke ok å droppe gruppefinaler på valp, absolutt IKKE ok å "glemme" BIS-rosett! Vi var en småirritert gjeng i Bergen i helgen som ikke fikk noe som helst premie til BIR og BIM valper på en retrieverspesial(!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommenterte jeg også til Lill - den var lekker!

Du fikk en diger pokal, i det minste - men det er stas med rosetter...

Tusen takk! Jeg er spent på hvordan Lykkeliten utvikler seg videre, og håper vi kan ha litt moro i ringen framover!

Ja, en diiiger pokal- den skal følge Kamar hjem. Den er jo hans! Også fikk vi en stor sekk med valpeför, så jeg skal ikke klage for mye altså :)

Jeg er også spent på hvordan Mini X'en utvikler seg videre, for JEG synes hun ser lekker ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av vakringene fra letohallen 11.februar :D

Dixon BIM og Vitani BIR !

Kritikken til Vitani: 12mnd, tispe som for meg er absolutt ideeø eurasier type, korrekt bitt, velvinklet, velgående, korrekt pels, utmerket temperament.

Kritikken til Dixon: 15mnd, stor hann, deilig hode, korrekt bitt, utmerket hals, sterk rygg, velutviklet kropp, steil vinklet for, tilstrekkelig bak, korrekt pels & farger, meget godt temperament.

og ja han har stått bedre i sitt liv, og hatt mer pels :P

post-7094-0-43526000-1329156567_thumb.jp

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...