ida Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Så fin hun er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 så søt, likte det siste bilde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 så søt, likte det siste bilde Så fin hun er Takk, syns jo det selv også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Så flott hun har blitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Det finnes ikke noe bedre enn en god toller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 17. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Så flott hun har blitt! Takk for det! Det finnes ikke noe bedre enn en god toller Nei, det stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Fine Zera Det der må jo være drømmejobben for hundemennesker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 17. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Fine Zera Det der må jo være drømmejobben for hundemennesker Hehe, digg med litt feltarbeid ja Zera fikk jo løpe i enga 4-5 timer om dagen vettu 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 11. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Da er sommeren godt i gang og det er på tide med litt Zera-spam føler jeg De fleste bildene er tatt på hytta, hvor Zera koste seg kjempemasse Her koser jeg meg fælt Her er jeg med på slåttemarksdag på Lustad: Her koser jeg meg på plenen utenfor mitt nye hjem i Steinkjer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Hun er nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 11. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Hun er nydelig Takk Syns jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Kanskje på tide med en liten oppdatering på Zera-fronten Vi har gått lydighetskurs i høst. I oktober tok vi bronsjemerket i lydighet med disse karakterene: Visning av tenner - 9,5 (trekk fordi hun løftet på rompa etterhvert) Lineføring - 8,5 (litt mye vimsing) Dekk fra holdt - 8,5 (trekk fordi hun ristet seg akkurat i det jeg stoppet, og dermed skjønte hun ikke at hun skulle inn på plass med en gang, så jeg måtte ta et lite skritt frem) Innkalling fra sitt - 9,5 (trekk fordi hun var toller og kunne løpt fortere ) Stå under marsj - 8,5 Enkelt dekk 1 minutt - 9,5 (trekk for at hun snuste litt på bakken) Helhetsinntrykk - 9,5 Og tilsammen 164 poeng og best i "klassen" edit: la til litt tekst og bilde ® 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Så utrolig fin !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Så utrolig fin !! mm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 13. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 slenger inn litt flere bilder jeg. De fleste er tatt i løpet av høsten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Hun er nydelig, altså Gratulerer så masse med bronsjemerket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 13. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Hun er nydelig, altså Gratulerer så masse med bronsjemerket! Takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 fra en trøndertoller til en annen : God Jul! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 13. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 fra en trøndertoller til en annen : God Jul! Hehe, takk i lige måde :santa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 19. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Wow, lenge siden sist! På tide med en oppdatering ser jeg Siden sist har Zera rukket å bli 2 år gammel (fine jenta) Vi har også debutert i lydighet, med førsteplass, opprykk og tilsammen 167,5 poeng Vi har også rukket å være med på et stevne til. Der var det 21 hunder påmeldt, og vi ble nr. 2 i klassen (fortsatt klasse 1) med 181 poeng totalt! Så litt generell bildespam 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Gratulerer så mye med flotte konkurranseresultater! Dere Er kjempeflinke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Wii! Grattis igjen! Og hehe, meg og Tjodolfen min jo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 19. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Gratulerer så mye med flotte konkurranseresultater! Dere Er kjempeflinke! Tusen takk Wii! Grattis igjen! Og hehe, meg og Tjodolfen min jo! Takk! Det er det vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Gratulerer med veldig fine resultater! Hun er veldig, veldig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Hun er skikkelig pen Gratulerer med opprykk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts