soelvd Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 Vurderer å melde meg på lydighetskurs hos henne. Noen som kjenner til henne? Siter
Bøllefrøken Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 Ann-Karin Isaksen kanskje? Om det er henne har jeg ikke gått på kurs hos henne, men har trent sammen med henne og kan godt tenke meg å gå et kurs for henne. Jeg syns hun er veldig engasjert og dyktig Siter
soelvd Skrevet 24. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 Ann-Karin Isaksen kanskje? Om det er henne har jeg ikke gått på kurs hos henne, men har trent sammen med henne og kan godt tenke meg å gå et kurs for henne. Jeg syns hun er veldig engasjert og dyktig Kan hende det, ja. Anne-Karin skriver de som arrangerer kurset i alle fall Hun har en rottweileR? Hvordan trener hun? Siter
Bøllefrøken Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 Ja, hun har rottweiler. Av det jeg har sett trener hun positivt, og ønsker mye fart og engasjement i hundene Siter
Recommended Posts