Kaja Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Jeg skulle jo egentlig være hundepasser selv for verdens herligste hannhund, men så har begge jentene løpetid så det fungerer ikke. Derfor vil jeg en tur til Bergen! Siden jeg skal fly kan ikke hundene være med. De har som sakt begge løpetid, men begge har truse! Kua blør omtrent ingenting og er straks ferdig med sin. Så om du vil passe må du enten ikke ha hund eller ha tispe Kua er altså en Dvergpinscher med navn Acqua! Hun er relativt ukomplisert men litt skeptisk til fremmede. Kjøpes veeldig lett med godbiter og er verdens herligste kosejente Hun kan være alene uten problemer! Tesh er en grand danois og er litt mer komplisert enn kua, og tar "litt" mer plass og kan heller ikke være alene hos andre enda. Men er også verdens herligste altså Mamma kan passe en av de, men vil helst slippe begge. Begge går overens med alle hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Om det bare hadde vært en helt vanlig helg, så hadde lille-K virkelig ønsket å ha Kua her. Søtest! Edit: Men her er dessverre barnedåp, med masse forberedelser, så blir ikke akkurat en hunde-helg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Oooo I wish.... jeg er så sikker på at Noah ville elsket å ha en Tesh i huset noen dager, og bulldoggen ville vært ekstatisk - men dessverre - med løpetid så vil jeg tror at Noah's kjærlighet for store damer ville ta litt av . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Jeg tenkte "jamen vi kan jo ta en av dem, så kan jeg spørre Kaja om å passe Kovu et par dager før det". Jeg trodde det var 27.-29. februar det var snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Hvordan er småen med andre tisper? Og nå vet jeg ikke hvor Lierskogen er, men kanskje det ikke er så langt unna Oslo? Tesh blir kanskje litt stor da vi bor i leilighet, og frøkna mi synes store hunder er veldig skumle Edit; ser nå at du har skrevet begge går fint sammen med alle hunder Jeg kan høre med sambo, savner å ha DP i hus, så hadde vært koselig med besøk av søta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Jeg tar Tesh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Dumme virile hanhunder... Tesh jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts