Bellare Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Tok med meg Pia på tur og kapra eit jorde etter å ha knipsa nokre bilder av ender, ei hegre og mange kanadagåser. Etter turen med Pia, så drog eg med meg Dina bort i parken. Så her er nokre bilder 1 Siter
Renate A Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Hi hi den lille hunden løper og løper og løper og løper og løper og løper Elsker å se løpe bildene av hun, hun er så søt (og det sier jeg som egentlig ikke liker små hvite hunder) Siter
Hermes Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Fine bilder! Er hun ikke knall hvit på hele kroppen? Tenker på det siste bildet. Siter
Bellare Skrevet 17. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Fine bilder! Er hun ikke knall hvit på hele kroppen? Tenker på det siste bildet. Pia er heilt kvit, Dina derimot er ikkje heilt kvit Siter
LinL Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Fine bilder Pia er jo så søt, men dina var også stilig. Visste ikke at de hadde flere farger jeg? Siter
Bellare Skrevet 17. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Fine bilder Pia er jo så søt, men dina var også stilig. Visste ikke at de hadde flere farger jeg? I Norge er dei for det meste heilt kvite, skal i grunn ikkje vere så mykje farge på dei. Men det er dog ein del kvalpar som blir født med ein del farge, men farge blir ofte "bleika ut" av seg sjølv etterkvart som hunden veks. Dina har til dømes fått tilbake fargen sin frå då ho var kvalp etter at ho fikk kull Siter
LinL Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 I Norge er dei for det meste heilt kvite, skal i grunn ikkje vere så mykje farge på dei. Men det er dog ein del kvalpar som blir født med ein del farge, men farge blir ofte "bleika ut" av seg sjølv etterkvart som hunden veks. Dina har til dømes fått tilbake fargen sin frå då ho var kvalp etter at ho fikk kull Synes sånt er så spennende så hu har vært helt hvit før? Siter
Recommended Posts