Baby Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 I dag er jeg FORBANNA!!!! :evil: Grrr.. Er det MULIG asså!!! Kjørte snuppa til barnehagen i dag også kommer det en svinkjører og kjører plutselig langt ut på min side av veien.. Og PANG der var sidespeilet mitt BORTE gitt!!!! :evil: FY **** asså, stoppa gjorde han heller ikke... :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Ååh, så irriterende! Skjønner godt at du ble sint jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 OI!! Skummelt, kan godt forstå at du er sinna! Men du skal samtidig vere glad for at ikke det gikk verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Glad at det gikk bra da! Huff... Skjønner deg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 *Freeeees!!* :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Oh my god! :? at det er mulig! Hvor er liksom politiet når man virkelig trenger dem? Slike folk MÅ få svi! Det dumme er jo at de somregel slipper unna :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Det var liksom mørkt og det snødde TETT også da. JEg kjørte vel i 30 kmt eller noe for i det heletatt kunne se hvor jeg kjørte jeg da.. Så kommer det svinet.. Jeg så jo ikke noenting, ser bare bilen kommer misstenkelig nær meg og rekker ikke svinge unna, det smalt skikkelig i bilen. Bra ruta ikke knustes da... DEt var jo så mørkt og sånn som sagt så jeg aner ikke fargen på bilen engang. :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Huff, kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Ahh.. Det er så mange idioter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 %¤&?&%#¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 opplevde noe lignende en gang jeg og. ei som skulle kjøre forbi meg,men bilen var for nære,så hun traff speilet,men det ble bare en skramme på det da,men uansett. stoppa ikke hun heller [-X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 :-o bra at det ikke var værre da, blir så sint på sånne!! :evil: må da gå an å kjøre ordentlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 sånn er kjipt... blei påkjørt i siden en gang jeg, av en fyllekjører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 æsj, så kjipt! kjempefrekt og ikke stoppe da! et nytt speil koster en del, men får di igjenn på forsikringen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 jeg fikk i alle fall ikke igjen noe men vet ikke hvordan det er med den bil ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Pappa har har en delebil stående.. hehe Han hadde nemlig samme bil som meg før så tar speilet fra den bilen å setter på. Flaks at det ikke var mer enn det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Pappa har har en delebil stående.. hehe Han hadde nemlig samme bil som meg før så tar speilet fra den bilen å setter på. Flaks at det ikke var mer enn det da. så lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 bra da efor er ikke morro når sånn skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 duste folk i trafikken allså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar